źródło: Vimeo.com
Roczne przychody w 2021 roku osiągnęły 2,7 mld USD przy zysku na akcję (EPS) w wysokości 2,86 USD czyli 4,14 USD z wyłączeniem odpisów restrukturyzacyjnych i odpisów aktualizujących. Jest to trend wzrostowy w porównaniu do 3,63 USD w roku 2020 lub 3,10 USD w roku 2019.
Przychody w czwartym kwartale ub. r. wyniosły 673,4 mln USD. Wyniki sprzedaży w tym kwartale wzrosły o 13% w stosunku do kwartału poprzedniego roku, osiągając 61 515. Liczba klientów również wzrosła (+12%) do 1 367 559.
– W tym roku bardzo cieszy nas 4% wzrost przychodów rok do roku i 11% wzrost w porównaniu do roku 2019, szczególnie biorąc pod uwagę liczne ograniczenia rządowe związane z COVID, ciągłą niepewność na świecie i trwającą transformację naszego biznesu. To wielki sukces w dobie obecnych problemów i okresu lockdownu – powiedział Ryan Napierski, prezes i dyrektor generalny w Nu Skin.
– Wygenerowaliśmy duży popyt na nasze dwa najnowsze produkty: Beauty Focus™ Collagen+ i ageLOC® Meta, ponieważ oba osiągnęły dobre wyniki w ciągu kwartału. Nasza działalność w USA wzrosła o 32% w ciągu roku, do 37% w roku 2020 w dużej mierze dzięki ciągłemu usprawnianiu naszego modelu sprzedaży społecznościowej. Wiele z naszych rynków azjatyckich, w tym Chiny kontynentalne, nadal podlega ścisłym blokadom i ograniczeniom dotyczącym sprzedaży bezpośredniej i działań promocyjnych. Jednak Korea Południowa zyskuje na popularności w handlu społecznościowym i wzrosła o 9%, a to m.in. dzięki zapowiedziom wprowadzenia na rynek ageLOC Meta i ciągłemu popytowi na nasz produkt do kontroli wagi TR90 – komentarze prezes.
– Patrząc w przyszłość przewidujemy kolejny rok wzrostu, kontynuując naszą transformację w kierunku stania się wiodącą na świecie, zintegrowaną firmą kosmetyczną i wellness, napędzaną przez naszą dynamiczną platformę partnerską – dodał Napierski.
– Nasza strategia Nu Vision 2025, którą niebawem przedstawimy podczas naszego wydarzenia dla inwestorów, obejmuje kilka kluczowych imperatywów strategicznych, mających na celu przyspieszenie wzrostów, w tym naszą strategię spersonalizowanej urody i dobrego samopoczucia EmpowerMe z podłączonymi urządzeniami kosmetycznymi, nasz model biznesu MLM oparty na partnerstwie oraz rozwój naszej platformy cyfrowej. Jesteśmy pewni naszych planów, gdy pracujemy nad realizacją naszej wizji na przyszłość – stwierdził prezes.