Firma Oriflame jest konsekwentna. Spadki notuje z uporem

przez Maciej Maciejewski

Spółka Oriflame opublikowała śródroczne sprawozdanie zarządu za pierwsze trzy kwartały roku, kończące się 30 września 2023 roku. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. roku firma odnotowała 17% spadek sprzedaży do 585,2 mln dolarów.

źródło: Pixabay

Sprzedaż Oriflame w ciągu ostatnich trzech miesięcy zakończonych 30 września 2023 roku spadła natomiast o 26% do 171,4 mln USD.

„Ogłoszony wcześniej kompleksowy program kosztów i efektywności firmy, wprowadzony w celu zwiększenia rentowności i zabezpieczenia długoterminowego wzrostu, jest nadal w trakcie realizacji i ma zapewnić roczne oszczędności w wysokości około 47 milionów dolarów po jego ukończeniu” – czytamy w oświadczeniu.

Spółka uruchomiła także nową platformę operacyjną i organizacyjną, która zastąpi dotychczasową, regionalną strukturę zarządzania. Celem tego przedsięwzięcia jest umożliwienie szybszego i sprawniejszego podejmowania decyzji w oparciu o kategoryzację rynku.

A jak wyglądają wyniki finansowe Oriflame w Polsce? Nie wiadomo. Spółka konsekwentnie nie składa do sądu sprawozdań finansowych, o czym informowaliśmy m.in. w naszym corocznym raporcie (publikacja). Nie trzeba być super inteligentnym finansistą, aby się domyśleć, jaki jest powód.

Mogą Cię również zainteresować