Firma Plexus przekazała ponad 100 000 dolarów na wsparcie walki z rakiem piersi

przez Maciej Maciejewski

Network marketingowa spółka Plexus Worldwide przeprowadziła w październiku br. ciekawą inicjatywę o nazwie Strong in Pink, wspierając badania nad rakiem piersi. Wszystko w ramach specjalnego w USA miesiąca świadomości o raku piersi.

źródło: Pixabay

Akcja firmy Plexus polegała m.in. na wprowadzeniu do obrotu specjalnych pakietów produktowych – Strong and Brave oraz Strong and Brave Plus i znaczna część wpływów z ich sprzedaży została przeznaczona na inicjatywę Strong in Pink.

Ponadto spółka przeznaczyła na ten szczytny cel wiele innych darowizn rzeczowych, jak chociażby ponad 900 specjalistycznych zestawów do badania piersi. To pierwszy tego typu produkt opracowany przez firmę Plexus. W urządzenia te wyposażono kilka amerykańskich organizacji charytatywnych w całym kraju, w tym Cancer Support w Arizonie, Cancer Support Community z Los Angeles, Cancer Support Community Central Ohio i Gilda’s Club Middle Tennessee. W sumie firma Plexus przekazała ponad 100 000 USD w postaci darowizn pieniężnych i rzeczowych.

– Zbyt często pomijamy emocjonalne żniwo, jakie rak zbiera na pacjentach. Cancer Support Community Arizona i inne podobne organizacje charytatywne zapewniają niezbędne usługi, które mają głęboki wpływ na zdrowie i dobre samopoczucie osób, u których zdiagnozowano raka lub są w trakcie leczenia – powiedział Gene Tipps, dyrektor generalny Plexus Worldwide. Do tej pory firma przekazała organizacjom zajmującym się rakiem piersi ponad 400 000 USD w postaci darowizn pieniężnych i rzeczowych.

Mogą Cię również zainteresować