Firma PM International laureatem prestiżowej nagrody Business Hero Award 2022

przez Maciej Maciejewski

W miniony weekend finaliści z ponad 12 000 nominacji w ośmiu kategoriach spotkali się w niemieckim regionie Schleswig-Holstein na ceremonii wręczenia nagród Business Hero Awards 2022. Spokojnie. Branża sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego (MLM) była tam godnie reprezentowana…

Wśród zwycięzców tego renomowanego konkursu znalazła się reprezentująca network marketing spółka PM-International. Konkluzja jury w oświadczeniu organizatora jest jasna: „PM-International jest pionierem, wzorem do naśladowania i innowatorem w niemieckiej gospodarce”. Zapewne dlatego przedsiębiorstwo wygrało w kategorii „Bohater innowacji”.

Jury Business Hero Award 2022 uzasadniło swoją decyzję przede wszystkim faktem, że PM-International mocno angażuje się na różne sposoby na arenie międzynarodowej. Główny nacisk kładziony jest tutaj na główne projekty rozwojowe w 2022 roku w Wielkiej Brytanii, Chinach, Indonezji, Węgrzech, Portugalii, USA i Kolumbii, a także na kontynencie afrykańskim. PM ostatnio więcej inwestuje w Niemczech, swoim kraju założycielskim, a tym samym promuje regionalną ekspansję miejsc pracy i rozwój przedsiębiorczości.

Jury znalazło również odpowiednie argumenty przemawiające za swoją decyzją w obszarze odpowiedzialności biznesu: „W drodze po sukces PM-International postawiło sobie za cel produkcję wszystkich opakowań z materiałów w 100% nadających się do recyklingu do końca 2023 roku. W ten sposób firma przyjmuje pionierską rolę w swoim sektorze. Ponadto, jako największy sponsor PM od prawie 20 lat wspiera organizację pomagającą dzieciom – World Vision, której patronuje obecnie już 4 200 podopiecznych.

W tym konkursie ważne nie są tylko działania, ale również marka. Jury wymieniło koncepcję innowacji i rozwoju produktów premium FitLine dla zdrowia, fitnessu i urody jako jeden z głównych powodów przyznania nagrody Innovation Hero. Fragment oświadczenia organizatora brzmi:

„Zespół lekarzy, dietetyków i techników żywienia opracowuje innowacyjne koncepcje produktowe. Szczególnie istotna jest wyjątkowa koncepcja transportu składników odżywczych NTC. Pobiera składniki odżywcze, kiedy są potrzebne tam, gdzie są potrzebne – na poziomie komórkowym, wewnątrz i na zewnątrz”.

Podczas wręczania nagrody jury podkreśliło również bardzo dobrą interakcję między samą firmą, a marką. Brzmiało to tak: „W PM-International zdrowie i zdrowe zarządzanie firmą idą ze sobą w parze. Dzięki innowacyjnym działaniom i nieustannemu rozwojowi produktów, spółka ma przed sobą świetlaną przyszłość”.

Mogą Cię również zainteresować