Na ten moment wiele osób czekało ponad 2 lata. Polscy dystrybutorzy na czele z Michałem Mosiejko i innymi kluczowymi liderami oraz założycielem firmy Dannem Higginsonem, świętowali to wielkie dla nich wydarzanie rozmawiając o wizji i planach na stabilny rozwój rynku polskiego. Na konferencji można było dowiedzieć się dużo na temat produktów Synergy, planu wynagradzania i wielu promocji, które firma przygotowała, aby zapewnić swoim dystrybutorom dogodne warunki współpracy już od samego startu.
Synergy Worldwide została założona w roku 1999 w USA przez Dana Higginsona. Sztandarowym produktem znajdującym się w jej ofercie jest PhytoLife – suplement diety, którego spożywanie, zdaniem producenta, wpływa na polepszenie stanu zdrowia ludzi.
Kluczowym momentem dla tego biznesu był rok 2011, kiedy to firma zwiększyła sprzedaż o 40% – do około 100 mln USD rocznego obrotu. Polska jest 12 rynkiem dla Synergy Worldwide w Europie. Jak poinformował nas Michał Mosiejko, na razie firma nie zdecydowała się na zainicjowanie odrębnego podmiotu gospodarczego, który funkcjonowałby w obowiązującej na naszym rynku formie prawnej, więc każdy zainteresowany współpracą niestety podpisuje umowę – tak, jak to miało miejsce przez dwa lata – z podmiotem amerykańskim.
Jednak koncern uruchomił w Warszawie przy ul. Olkuskiej 7 biuro obsługi klienta Synergy Worldwide, co z pewnością jest krokiem zmierzającym do usprawnienia działań na naszym rynku. Kto wie, być może w niedalekiej przyszłości powstanie polska spółka sygnująca tę markę? Będziemy się przyglądali rozwojowi tego biznesu w Polsce i informowali o nim na bieżąco.