
W gąszczu uprzykrzającego się już ataku natłokiem informacji z zakresu polityki, stacja telewizyjna TVN24 podała dziś rano w wiadomościach news, który ewidentnie wprawił dziennikarzy w konsternację. Oto prezes działającej w systemie network marketing firmy TIENS – Li Jinyuan, zasponsorował swoim dystrybutorom wycieczkę do Francji. Ale jak? Za swoje pieniądze i prywatną krwawicę? „Przecież biorąc pod uwagę fakt, że w podróż udało się ok. 6 500 współpracowników firmy, jej koszt wyniósł ok. 30 milionów euro!” – niedowierzał prowadzący dziś rano swój program dziennikarz TVN24.
Więcej informacji w tej sprawie przesłał nam przed chwilą Albert Liśkiewicz, CM w TIENS Polska oraz supply chain & logistic manager w TIENS Europe: „Od kilku dni wszystkie serwisy prasowe Europy podają informacje o francuskich wielkich wakacjach, ufundowanych ponad sześciu tysiącom pracownikom przez chińskiego miliardera Li Jinyuana. Z prasy, radia, telewizji, z internetowych platform informacyjnych nagłówki krzyczą, że w miniony weekend w Paryżu i Nicei, grupa Tiens działająca w branży logistycznej, hotelarskiej lub biotechnologicznej (w zależności od źródła) wynajęła 140 hoteli i zorganizowała zabawę dla swojego staffu.

W rzeczywistości do Francji, ze wszystkich stron świata, zjechało niemal 6 500 konsultantów TIENS – jednej z największych firm sprzedaży bezpośredniej z Chin. Oczywiście nie zabrakło wśród nich również konsultantów z Polski.

Punktem kulminacyjnym pięciodniowego święta było niewątpliwie spektakularne pobicie rekordu Guinnessa. Na nicejskiej promenadzie „Quai des etats unis” utworzona została bowiem najdłuższa sentencja z ludzi – „TIENS DREAMS IN NICE IN THE COTE D’AZUR”. Warto zaznaczyć, że festiwal dobrych emocji w Paryżu i na Lazurowym Wybrzeżu to jedynie przygrywka do obchodów 20 rocznicy powstania TIENS, którą już we wrześniu w Chinach świętować będzie 60 000 konsultantów”.

Wycieczka w MLM – 30 milionów euro. Zdziwienie polskich dziennikarzy – bezcenne. Poważnie? Co to za biznes i jak to jest możliwe? Prezes firmy i takie ekstrawaganckie wyczyny? Po co? Dlaczego? Ale jak to? Szkoda, że polscy dziennikarze największych mediów aby odnieść sukces najszybciej biegają za newsami zazwyczaj wtedy, kiedy z informacją pozytywną nie mają one nic wspólnego. Wydarzenie jest dla nich ważne, kiedy ocieka jak największą ilością, krwi, gwałtu i przemocy. A gdyby troszkę zainteresowali się zjawiskiem związanym z możliwościami i funkcjonowaniem systemu MLM wiedzieliby, iż takie rzeczy w tym biznesie to praktycznie coś normalnego. I to w dobie, podobno, wielkiego bezrobocia i wszechogarniającego świat kryzysu…
Więcej o biznesie TIENS pisaliśmy tutaj:
„Chiński_biznes_w_europejskim_wydaniu…”
„Filozofia działania Grupy TIENS”
„TIENS opiera się na zaufaniu”
