Firmy Monat i Herbalife na froncie walki z koronawirusem

przez Marek Wyrzychowski

Herbalife Nutrition wspólnie ze swoją fundacją ogłosiły, że przekazują na walkę z koronawirusem 333 000 USD. W sumie koncern chce podarować Amerykańskiemu Funduszowi Reagowania Kryzysowego milion dolarów. Natomiast w reakcji na potrzeby, firma Monat Global totalnie zmieniła plany produkcyjne.

Firmy z sektora sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego bezustannie reagują na obecne problemy wywołane pandemią COVID-19. Pisaliśmy już o akcjach pomocowych spółek Raypath, Jeunesse, Avon, Young Living, Pampered Chef. Teraz do tego grona trzeba dołożyć firmy Monat i Herbalife.  

Koncern Herbalife zobowiązał się, że w najbliższym czasie za pośrednictwem swojej fundacji Herbalife Nutrition wspomoże działania zainicjowanego przez ONZ Światowego Programu Żywnościowego i przekaże Amerykańskiemu Funduszowi Reagowania Kryzysowego na rzecz pomocy w walce z pandemią koronawirusa milion dolarów. W tym celu spółka dostarczyła już pierwszą transzę pieniędzy w wysokości 333 000 USD.

– Nasz wkład w Amerykański Fundusz Pomocy w Sytuacjach Kryzysowych świadczy o nieustannym zaangażowaniu firmy w walkę z problemami na całym świecie – powiedział Alan Hoffman, wiceprezes wykonawczy ds. globalnych w Herbalife Nutrition. – Poprzez nasz program Nutrition for Zero Hunger zapewniamy bardzo potrzebne fundusze, aby pomóc zareagować w najlepszy i najskuteczniejszy sposób i pokonać wirusa – dodał.

– Dzięki wsparciu partnerów, takich jak Herbalife Nutrition, mamy silną pozycję w walce z tym wirusem, ale wciąż pozostaje wiele do zrobienia – powiedział Barron Segar, prezes i dyrektor generalny World Food Program USA. – Wybuch pandemii jest katastrofalny dla rodzin na całym świecie i wymaga bezprecedensowej reakcji partnerów biznesowych w kierunku agencji humanitarnych i rządowych – mówi Segar.

W ciekawy sposób na problemy zareagowała również network marketingowa firma MONAT Global, która od niedawna działa także na terenie Polski. Spółka zmieniła wielką linię produkcyjną w hrabstwie Miami-Dade w stanie Floryda na terenie swojego zakładu wytwarzającego produkty do pielęgnacji włosów i skóry. Teraz ruszy tam produkcja specjalistycznych wyrobów do odkażania rąk. Firma zobowiązała się, że przekaże 240 tysięcy dwu uncjowych butelek do dezynfekcji rąk podmiotom rządowym, organizacjom non-profit i klientom w całej Ameryce Północnej.

– W czasach, gdy tak dużo rzeczy wydaje się poza naszą kontrolą, wiele firm i osób prywatnych szuka ciekawych sposobów na pomoc – powiedział Ray Urdaneta, współzałożyciel i dyrektor generalny MONAT Global. – Przestawiając naszą produkcję w tych niespotykanych okolicznościach, jesteśmy w stanie pomóc w przezwyciężeniu szerokiego niedoboru środków do dezynfekcji rąk, wzmocnić naszych klientów w zakresie ochrony i ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa – dodał.

Produkcja środków do dezynfekcji rąk MONAT przyniesie korzyści wielu klientom, szpitalom i organizacjom, m.in. takim The Salvation Army Florida, Big Brothers Big Sisters Miami, Chapman Partnership for the Homeless, Broward Partnership for the Homeless, The Dream Center of Tampa, Big Brothers Big Sisters Toronto and Salvation Army Toronto i wiele innych.

Mogą Cię również zainteresować