Na konferencji weekendowej firmy Flavon Group byliśmy w Hotelu Ossa (Rawa Mazowiecka) w dniach 19-20 listopada 2011 roku. Na dzień dobry wszystkich gości przywitał Berta Zoltán, dyrektor krajowy Flavon Group Polska, a za moment na scenie pojawiła się lekarz medycyny, Karolina Galikowska w specjalistycznym wykładzie na temat produktów firmy, zatytułowanym „Co lekarz o flawonoidach wiedzieć powinien?” Po niej wystąpił dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej Mirosław Luboń, który zaprezentował najświeższe, profesjonalne wyniki badań dotyczących sektora sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego w Polsce i na świecie. Bardzo dobrze znany i uwielbiany w firmie Flavon Group we wszystkich krajach prof. dr Dinya Zoltán, zasypał wszystkich najważniejszymi informacjami o Flavonie – z czego się składa, dlaczego warto go spożywać, komu i jak pomógł.
O tym, czym są nowe media, jak z internetu w budowaniu biznesu MLM korzystać i oraz dlaczego na tym punkcie nie ześwirować, bardzo inteligentnie i profesjonalnie wytłumaczył Adam Hamela. Z kolei wykład Niny Czapczyk w 100% oparty był na kwestiach technicznych sponsorowania w network marketingu – „Budowanie biznesu za granicą” – i bardzo dobrze, bo taka edukacja w MLM jest nader ważna. Po przerwie usłyszeliśmy całą serię świetnych przemówień: Anna Klocek – „Podstawy biznesu”, Piotr Łopacki – „Narzędzia i system” oraz Szymon Turno – „Cena sukcesu”. Wszystko pięknie podsumował w swoim wystąpieniu właściciel i prezes Flavon Group – László Gaál. Jego wykład zatytułowany był „Strategia, konkurencja, przyszłość”.
20 minut znalazło się również dla Macieja Maciejewskiego, redaktora naczelnego „Network Magazynu”, który najpierw wyjaśnił „Z kim budować biznes MLM”, aby zakończyć uroczystym przyznaniem i wręczeniem firmie Flavon Group Polska Certyfikatu Kompetencji i Rzetelności, który odebrali (zaskoczeni) László Gaál i Berta Zoltán. Po kolejnej krótkiej przerwie zaczęło się nieskończenie długie wręczanie nagród i wyróżnień najlepszym dystrybutorom, którzy przyczynili się do rozwoju firmy.
Drugi dzień konferencji rozpoczął Dariusz Januszewski wykładem „Piękny, prosty biznes”, a po nim wystąpił Mirosław Drzał – „Relacje, edyfikacja, budowanie”. Kazimierz Cylc z kolei zajął się porównaniem MLM do biznesu tradycyjnego, a Piotr Sikorski zwrócił uwagę na najważniejsze „Pułapki w biznesie”. Na koniec zobaczyliśmy najlepsze wykłady – trzy majstersztyki. Najpierw Ewa Wawrzyniak w temacie „Klucze do sukcesu”, a potem Ryszard Gaczkowski, który pokazał „Postawę” i Zbigniew Utko, który odpowiedział na „Trudne pytania”. Szkolenie było bardzo intensywne i dynamiczne, ale nie zauważyliśmy, aby ktokolwiek nudził się choćby przez sekundę. Wybuchowa mieszanka doboru właściwych w MLM, ciekawych tematów w połączeniu z przede wszystkim wysoką klasą mówców – zrobiło swoje.