FM GROUP wyróżnione Certyfikatem PNSA!

przez Marek Wyrzychowski
1122 odsłony

Kapituła prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards (PNSA) przyznała network marketingowej firmie FM GROUP Certyfikat Etycznego Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Klientów.

Elżbieta Pełka (PNSA) i Magdalena Niedźwiecka (FM GROUP) Elżbieta Pełka (PNSA) i Magdalena Niedźwiecka (FM GROUP)

Podczas uroczystej gali finałowej, która odbyła się 26 października 2012 roku w Businessman Institute w Warszawie, menedżer FM GROUP Polska Magdalena Niedźwiecka, w imieniu Artura Trawińskiego odebrała nagrodę Certyfikat Etycznego Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Klientów. Imprezę uświetnili swoją obecnością goście honorowi: prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz oraz marszałek województwa mazowieckiego Adam Struzik.

Certyfikat jest potwierdzeniem tego, że dystrybutorzy działający w FM GROUP stanowią zespół, który zgodnie z najważniejszym kryterium konkursowym, myśli i działa etycznie.

FM GROUP jest producentem perfum i produktów perfumowanych, kosmetyków do makijażu, pielęgnacyjnych oraz chemii gospodarczej. Produkty tej polskiej marki są znane już w ponad 50 krajach na wszystkich kontynentach. Można je kupić wyłącznie u niezależnych dystrybutorów FM GROUP.

Mogą Cię również zainteresować