FM GROUP World wśród najlepszych europejskich firm

przez Katarzyna Wagner
3038 odsłony

Firma FM GROUP World uzyskała tytuł National Champion w prestiżowym międzynarodowym konkursie European Business Awards 2014/2015. Tym samym znalazła się w wąskim gronie polskich przedsiębiorstw wyróżnionych za dynamiczny rozwój i wybitne osiągnięcia biznesowe, które będą walczyć o wejście do finału.

Oto kolejny sukces polskiej firmy reprezentującej biznes marketingu sieciowego. FM GROUP World zostało docenione w kategorii najlepszej strategii zrównoważonego rozwoju (The BP Target Neutral Growth Strategy of the Year Award). Jest jedną z 45 polskich firm, które w kolejnym etapie konkursu będą ubiegać się o kolejną nagrodę – tytuł Ruban d’Honneur i o udział w ścisłym finale. Łącznie wyłoniono 709 europejskich przedsiębiorstw z 33 krajów spośród aż 24 000 zgłoszeń.

– Jestem bardzo dumny z tego, że znaleźliśmy się w gronie najlepszych europejskich firm i możemy reprezentować Polskę w kolejnym etapie konkursu – powiedział Artur Trawiński, właściciel FM GROUP World. – Jest to potwierdzenie tego, że nasze działania, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych, przynoszą widoczne rezultaty, strategia rozwoju jest skuteczna, a marka – coraz bardziej znana.  

European Business Awards to międzynarodowy konkurs, w którym mogą wziąć udział firmy ze wszystkich sektorów i o różnej wielkości, startując w 10 kategoriach. W jego jury zasiadają wybitni przedstawiciele świata nauki, mediów, polityki oraz biznesu. Jego honorowym przedstawicielem jest Karel De Gucht, komisarz ds. handlu Komisji Europejskiej, a partnerem – firma doradcza RSM International. Celem konkursu jest nagradzanie najlepszych praktyk biznesowych, wyróżnianie firm innowacyjnych, wywierających pozytywny wpływ na swoje otoczenie społeczne.

Artur TrawińskiArtur Trawiński

Gratulacje FM GROUP World złożył Adrian Tripp, dyrektor generalny European Business Awards: – To wielkie osiągnięcie zdobyć tytuł National Champion – oznajmił. – Konkurs European Business Awards prężnie się rozwija, inspirując firmy do jeszcze lepszych wyników i przyczyniając się do poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw w całej Europie – dodał.

Wyniki pierwszego etapu konkursu zostały ogłoszone we wrześniu 2014 roku. W kolejnym etapie każda z firm rywalizujących o główną nagrodę przedstawi jury specjalnie przygotowaną prezentację wideo, rywalizując o miano Ruban d’Honneur. Odbędzie się także głosowanie online, decydujące o przyznaniu nagród specjalnych: National Public Champion i European Public Champion. Zwycięzców w poszczególnych kategoriach poznamy wiosną 2015 roku.

Nie jest to pierwsza nagroda, jaką zdobyła ta działająca w systemie MLM firma, dzięki której już wiele tysięcy Polaków rozwija swój network marketing zarabiając godziwe pieniądze lub korzysta z tańszych produktów. FM GROUP jest laureatem takich konkursów jak Diament Forbesa 2013 i Gazela Biznesu 2011. Szeroko cenione są także produkty FM GROUP, wyróżniane takimi tytułami jak Srebrny Laur Konsumenta 2014, Qltowy Kosmetyk 2014 czy Znak Jakości „V”. Więcej informacji o konkursie European Business Awards można znaleźć na stronie: www.businessawardseurope.com.

Mogą Cię również zainteresować