Fohow – nowy kandydat na członka PSSB

przez Renata Sieroń

Ostatnie walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) przyjęło firmę Fohow Sp. z o.o. w poczet kandydatów do stowarzyszenia. Spółka Fohow zajmuje się dystrybucją suplementów diety i kosmetyków.

Fohow Sp. z o.o. jest producentem i dystrybutorem naturalnych suplementów diety, kosmetyków i innych wyrobów wytwarzanych zgodnie z teorią Yang Sheng w oparciu o wielowiekowe doświadczenia tradycyjnej medycyny chińskiej. Firma działa na polskim rynku od pięciu lat.

Podstawowym wymogiem, jaki musi spełnić przedsiębiorstwo kandydujące do stowarzyszenia, jest zgodność jego działań z regulacjami konsumenckimi obowiązującymi w Polsce oraz postanowieniami Kodeksu Sprzedaży Bezpośredniej PSSB. Okres kandydacki, który trwa jeden rok, to czas na dostosowanie wszystkich dokumentów i działań firmy do wymaganych standardów. Dopiero po upływie tego okresu i ponownej weryfikacji dokumentów przedsiębiorstwa zostają pełnoprawnymi członkami stowarzyszenia.

W procesie weryfikacji dokumentów i działalności przedsiębiorstw kandydujących do stowarzyszenia ocenie poddawany jest również wizerunek rynkowy firm. W tym celu PSSB konsultuje się z rzecznikami konsumentów, organizacjami konsumenckimi oraz w przypadku przedsiębiorstw, które działają na wielu rynkach z podmiotami partnerskimi poza granicami Polski.

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) działa od 1994 roku i grupuje kilkadziesiąt przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż bezpośrednią & marketing sieciowy (MLM) na terenie Polski oraz firmy spoza branży. Ich łączny udział w rynku przekracza 65%. Główne cele stowarzyszenia to m. in.: stanowienie etycznych standardów sprzedaży i monitorowanie ich przestrzegania przez firmy członkowskie, dotyczy to także zasad „Kodeksu Sprzedaży Bezpośredniej PSSB”, promocja i stały rozwój tego kanału dystrybucji, podnoszenie poziomu wiedzy społeczeństwa na temat sprzedaży bezpośredniej, wyjaśnianie jej ekonomicznego znaczenia i zalet dla klientów oraz prezentowanie w kontaktach zewnętrznych stanowiska członków stowarzyszenia w sprawach istotnych dla sektora sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Stowarzyszenie aktywnie działa także w obszarze edukacji i wspierania idei przedsiębiorczości wśród młodzieży i studentów, współpracując z kilkoma wyższymi uczelniami ekonomicznymi w kraju. PSSB jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej SELDIA, Światowej Federacji Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej (WFDSA), Konfederacji Lewiatan i Federacji Konsumentów.

Członkowie wspierający PSSB: ACN Communications Polska Sp. z o.o., Amway Polska Sp. z o.o., Arbonne Europe Sàrl, Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o., Betterware Poland Limited Sp. z o.o., DLF Sp. z o.o., Energetyczne Centrum SA, Flavon Group Polska Sp. z o.o., Forever Living Products Poland Sp. z o.o., Herbalife Polska Sp. z o.o., JUST Polska Sp. z o.o., LR Health and Beauty Sp. z o.o., Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o., NSA GmbH, Oriflame Poland Sp. z o.o., Nature’s Sunshine Products Poland Sp. z o.o., Nu Skin Enterprises Poland  Sp. z o.o,  Partylite Sp. z o.o., Vorwerk Polska Sp. z o.o., Zepter International Poland Sp. z o.o., Zinzino Sp. z o.o. Członkowie pozabranżowi PSSB: Brian Tracy International, FranklinCovey Sp. z o.o., General Avdisors, InSee Sp. z o.o., e-point SA, PostNord Fulfilment Sp. z o.o., Networkio Sp. z o.o. Członkowie oczekujący: TIENS Sp. z o.o.

Mogą Cię również zainteresować