Gazeta Wyborcza o Lyoness

przez Maciej Maciejewski
1734 odsłony

Piotr Głuchowski i Marcin Kowalski z „Gazety Wyborczej” zajęli się tematem kontrowersyjnej firmy Lyoness. „Amber Gold był prostą piramidą – musiał upaść. Lyoness to majstersztyk: skrzyżowanie marketingu wielopoziomowego z łańcuszkiem Świętego Antoniego. Zrzesza już prawie 100 tysięcy Polaków.” – czytamy dzisiaj na portalu Wyborcza.pl.

Lyoness to firma działająca w wielu krajach Europy, w tym w Polsce. "Network Magazyn" pisał o tym przedsięwzięciu w lipcu 2010 roku z okazji zorganizowanego w Katowicach turnieju golfowego "Lyoness Golf Cup". Od ok. pół roku nasza redakcja otrzymuje wiele skarg dotyczących tej firmy, od jej niezadowolonych, bezpośrednich współpracowników. Próbowaliśmy poruszyć te kwestie, jak również wyjaśnić podejrzenie o to, jakoby przedsięwzięcie było piramidą firnansową. Wielokrotnie kontaktowaliśmy się z prezes Lyoness Marthą Krolikowski, jednak nasze telefony i pisma pozostawały bez jakichkolwiek odpowiedzi.

Tymczasem wyprzedziła nas "Gazeta Wyborcza". Dzisiaj zarówno w wersji internetowej jak i drukowanej tego periodyku ukazał się materiał o firmie Lyoness, zatytułowany "Kup pan cashback". Zajawkę publikacji można przeczytać w tym miejscu, natomiast aby zapoznać się z całością trzeba niestety kupić "Wyborczą" w wersji drukowanej. Jednak polecamy – bo warto. Z materiałem powinni się zapoznać przede wszystkim wszyscy ślepo zakochani w Lyoness pieniacze, którzy po naszych seminariach edukacyjnych przebijali nam opony w samochodach.  

(Foto: Rozmowa z Marthą Krolikowski, prezes Lyoness Poland Sp. z o.o. podczas turnieju "Lyoness Golf Cup". 19 czerwca 2010 roku.)

Mogą Cię również zainteresować