Polski rynek jest naprawdę wzorcowym przykładem międzynarodowego wzrostu. (Thomas Stoffmehl, przewodniczący zarządu Grupy Vorwerk)
Urządzenie Thermomix, które polskim konsumentom jest oferowane w sprzedaży od 1995 roku, cieszy się niesłabnącą popularnością. Liczby mówią same za siebie – Vorwerk Polska zamknęła rok 2023 z wynikiem 232 tysięcy sprzedanych urządzeń, odnotowując tym samym znaczący wzrost 9,4% sprzedaży, która osiągnęła dla dywizji jej flagowego produktu poziom 287 mln euro.
– Ten wspaniały wynik osiągnięty w minionym roku czyni Vorwerk Polska drugim globalnie rynkiem sprzedaży urządzeń Thermomix. Jesteśmy dumni z tego, że możemy dzielić podium z naszymi kolegami z Niemiec, które są przecież „ojczyzną Grupy Vorwerk”, a także z Włoch – komentuje Wojciech Ćmikiewicz, dyrektor generalny Vorwerk Polska.
– Jestem głęboko przekonany, że do tego sukcesu przyczynił się wykorzystywany przez nas niezmiennie od prawie 30 lat model sprzedaży bezpośredniej. To dzięki zaangażowaniu naszych pracowników i kilkunastu tysięcy naszych przedstawicieli handlowych i doradców klienta możemy budować silną społeczność wokół naszych produktów, która zwiększając się z roku na rok, pozwala Vorwerk Polska osiągać takie wyniki na tle całej grupy – dodaje Wojciech Ćmikiewicz.
W portfolio Grupy Vorwerk znajduje się również nowoczesny, modułowy system do utrzymania czystości Kobold. Według raportu Grupy Vorwerk sprzedaż Kobold Polska w 2023 roku osiągnęła poziom 5 milionów euro, co daje wzrost o 211,2% względem poprzedniego roku. Generalnie, dla całej Grupy Vorwerk miniony rok był bardzo owocny. Całkowite przychody Grupy wzrosły do 3,2 miliarda euro.