Kampania została zaprojektowana w celu wsparcia marginalizowanych kobiet i zapewnienia możliwości niezależności ekonomicznej oraz rozwoju umiejętności. W sumie firma Herbalife zasponsorowała 115 samochodów elektrycznych i sfinansowała szkolenia 50 kobiet-kierowców, pomagając im uzyskać prawo jazdy, a także pomogła wyposażyć dzieci w podstawowe artykuły szkolne, aby złagodzić trudności finansowe rodzin.
– Nasz program E-Auto jest światłem nadziei dla marginalizowanych kobiet i osób transpłciowych – powiedział Anand C, dyrektor Shishu Mandir. – Przemiana, której jesteśmy świadkami u tych osób, jest głęboka, przechodzi od desperacji do godności i samodzielności. Niezachwiane wsparcie Herbalife odegrało kluczową rolę w tej podróży, a razem tworzymy trwałą zmianę. Nasze partnerstwo jest przykładem siły współpracy w napędzaniu wpływu społecznego i wzmocnienia społeczności. Nie możemy się doczekać kontynuowania tej podróży i dostarczenia pomocy jeszcze większej liczbie kobiet w przyszłości – dodał.