Historyczna Międzynarodowa Konwencja 2020 biznesu Kyäni odbyła się za pomocą internetu

przez Maciej Maciejewski

Międzynarodowa Konwencja 2020 zdaniem jej uczestników była najbardziej ekscytującym i wyjątkowym wydarzeniem w historii network marketingowej firmy Kyäni. Po raz pierwszy event odbył się jako wydarzenie internetowe, a tysiące partnerów biznesowych spółki z całego świata mogło doświadczyć energii i wielkich emocji we własnych domach.

Na całym świecie, w tym samym czasie. Międzynarodowa Konwencja 2020 działającej w systemie MLM firmy Kyäni odbyła się 15 maja br. Jednym z ważniejszych momentów wydarzenia było ogłoszenie, które uczestnicy jako pierwsi usłyszeli podczas sesji generalnej. Tą specjalną informacją firma wprowadziła na rynek kolejnego asa przetargowego – zupełnie nowy smak znanego i ulubionego na rynku produktu HL5 Peach.

Przyszli oraz obecni partnerzy spółki zostali zmotywowani do tego, aby kontynuować swoją drogę do sukcesu, gdy wysłuchali od znajdującego się na pozycji double red diamond Jamesa Bradforda wykładu zatytułowany „Dlaczego Kyäni?” Niezwykle wartościowe były również nauki zademonstrowane przez Ziyę Sakira Yilmaza, który mówił o zasadach korzystania z mocy opowieści. Diamentowa Adriana Castro z Meksyku mówiła natomiast o tym, jak budować nadzieję w życiu innych każdego dnia.

Po południu sesję edukacyjno-motywacyjną kontynuował Skyleur Steffensen – wiceprezes ds. sprzedaży na terenie Ameryki Północnej, który przedstawił Kyäni Pro 2 obecnie dostępną tylko w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Francji, Liechtensteinie i Turcji. – Potężna aktualizacja i przeprojektowanie Kyäni Pro przygotowane w celu ułatwienia rekrutowania potencjalnych klientów, utrzymywania profesjonalnych relacji i rozwoju Waszych biznesów, będzie teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek! – stwierdził m.in. Skyleur Steffensen.

Firma ogłosiła również nową promocję zatytułowaną „Drive with Five” – najbardziej elektryzujący, globalny konkurs roku, w którym partnerzy współpracują ze sobą jako zespoły, w celu niesienia wzajemnej pomocy tak, aby sprawnie odnieść sukces w niezbędnych działaniach związanych z budowaniem network marketingowego biznesu oraz zdobyć bonusy i wakacje z nagrodą główną.

Doświadczeni liderzy dzielili się większymi historiami sukcesu, a także zasadami, które stosowali, aby stać się wpływowymi liderami, którymi są dzisiaj. Wysłuchaliśmy również ciekawych spostrzeżeń diamentów z całego świata. Angel Olvera mówił o tym jak nawiązać nowe znajomości, a o tajemnicy zamknięcia sprzedaży edukował Gustavo Barreda. Następnie Brandon Thornhill opowiadał o tym jak zdobywa nowych partnerów, a Tracy Peterson pokazał w jaki sposób zrównoważyć swój biznes online i offline.

Później Skyleur Steffensen i dr Andreas Boettcher z naukowej rady doradczej Kyäni wybrali laureata głównej nagrody 90-dniowego wyzwania. Został nim Russell Lee. Następnie ogłoszono lokalizację Międzynarodowej Konwencji w przyszłym roku, która odbędzie się w Salt Lake City.

„Uznanie jest zawsze jednym z najważniejszych wydarzeń konwencji, więc niektóre z nich mogliśmy świętować nader wymownie. To są zdumiewające osiągnięcia, które nasi partnerzy biznesowi wypracowali w ciągu ostatniego roku, w tym zdobywając swoje wymarzone samochody i awanse. Jesteśmy zdumieni zaangażowaniem wielu naszych współpracowników z całego świata!” – czytamy w informacji prasowej.

Na koniec konwencji założyciel firmy Carl Taylor ogłosił zwycięzców prezydenckiej podróży oraz usłyszeliśmy końcowe uwagi od prezydenta Kyäni – Travisa Garzy, który pogratulował partnerom biznesowym za ich zdumiewające osiągnięcia. Tegoroczna Międzynarodowa Konwencja 2020 była dla całej społeczności tego przedsięwzięcia MLM jedyną w swoim rodzaju okazją, aby doświadczyć globalnego ducha Kyäni w zaciszu własnego domu, co organizatorom udało się zrealizować w 100%.

Mogą Cię również zainteresować