III Spotkanie Klubu Top Liderów MLM

przez Katarzyna Wagner

W dniach 02-04 marca br. w Pałacyku Otrębusy pod Warszawą odbyło się przełomowe, III Spotkanie Klubu TOP Liderów MLM. Po intensywnej dyskusji skonstruowano i zatwierdzono kodeks klubu, który stanowi teraz mocny fundament pod przyszłe działania. Gościem specjalnym konferencji był Michael Strachowitz.

ee

Podczas pierwszego dnia spotkania inicjatorzy przedsięwzięcia z Grupy MLM i członkowie klubu, czyli TOP Liderzy MLM, omawiali, a następnie uroczyście podpisali „Kodeks Klubu TOP Liderów MLM”. Po dyskusji określono w nim m.in. misję i cele klubu, konkretne daty spotkań roboczych, zasady przystąpienia, obowiązki każdego członka, zasady relacji pomiędzy członkami klubu. Ustalono konkretne zasady działań członków w ramach reprezentowania klubu i branży na zewnątrz, prawa i przywileje członka klubu oraz zasady wykluczenia z klubu i funkcjonowania sądu koleżeńskiego.

Ukształtowano również strukturę Klubu TOP Liderów MLM. W ramach sprawnego kierowania pracami, poprzez głosowanie jawne, większością głosów, klub powołał zarząd, w skład którego wchodzą: Mieczysław Brzezicki – przewodniczący, Kamila Molińska – skarbnik, Maciej Maciejewski – pisarz, Michał Świderski – specjalista ds. PR, Jan Brykczyński – przewodniczący sądu koleżeńskiego.

Następnie cały skład Klubu TOP Liderów MLM został podzielony na cztery grupy robocze (sekcje), które będą odpowiedzialne za realizowanie konkretnych celów i zadań promujących branżę DS/MLM w swoich regionach, zgodnie z poniższym podziałem kraju:

  • Sekcja Zachodnio-Pomorska Klubu TOP Liderów MLM
  • Sekcja Śląska Klubu TOP Liderów MLM
  • Sekcja Centralna Klubu TOP Liderów MLM
  • Sekcja Małopolska Klubu TOP Liderów MLM

Spośród wszystkich członków czterech grup roboczych (sekcji) klubu, wybrano kierowników, których zadaniem jest teraz koordynowanie zadań w swoich poszczególnych podgrupach. Kierownikami grup zostali: Piotr Jabłoński (sekcja zachodnio-pomorska), Mirosław Horodecki (sekcja śląska), Jan Brykczyński (sekcja centralna) oraz Paweł Samarec (sekcja małopolska). Na koniec konferencji przydzielono grupom zadania na najbliższe 3 miesiące.

Drugiego dnia odbyło się seminarium dydaktyczno-praktyczne „MLM w nowoczesnych mediach”, które prowadzili Michał Świderski, dyrektor zarządzający Grupy MLM i Grzegorz Iwacz, dyrektor techniczny Grupy MLM. Podczas tego ciekawego szkolenia, w trakcie którego TOP Liderzy pracowali na swoich komputerach wprowadzając konkretne wskazówki w życie, Iwacz przedstawił i omówił nowoczesne narzędzia zgromadzone na portalach Suportio i Vidnet. Podczas prelekcji Świderski podkreślił, że już niebawem portale Grupy MLM staną się głównym miejscem codziennej pracy każdego menedżera MLM. W przerwie tego wykładu odwiedził nas Jan Gasparski – przewodniczący komisji sędziowskiej w Polish National Sales Aawards i precyzyjnie wyjaśnił wszystkim TOP Liderom zasady udziału w tym prestiżowym konkursie, w którym od bieżącej edycji mamy nową kategorię o nazwie „Menedżer branży MLM”.

Wieczorem TOP Liderów uraczył swoim wykładem Michael Strachowitz – człowiek, który obok Edwarda Ludbrook’a jest obecnie najlepszym znawcą i szkoleniowcem z zakresu budowy biznesu MLM na świecie. Michael ze szczegółami opowiedział o tym, jak był zaskoczony i wstrząśnięty informacją, że to pod szyldem polskiego pisma branżowego „Network Magazyn” udało się po raz pierwszy na świecie zebrać przy jednym stole i zainicjować „Klub TOP Liderów MLM” – elitarne grono fachowców z różnych firm, które pod wspólnym szyldem chce budować wizerunek i propagować w społeczeństwie biznes DS/MLM. Powiedział, że musi tym faktem zainteresować media niemieckojęzyczne, którym być może uda się sprowokować podobną akcję w Niemczech. Później przekazał mnóstwo interesujących informacji o branży, poruszał również zagadnienia kontrowersyjne. Udało nam się namówić Strachowitza na wywiad do kamery, który niebawem zamieścimy w internecie.

Ciekawostką trzeciego spotkania było z pewnością wykorzystanie podczas obrad klubu nowoczesnych mediów. W trakcie konferencji TOP Liderzy używali portalu społecznościowego Facebook i na profilu Grupy MLM publikowali zdjęcia oraz komentarze relacjonujące to, co się dzieje. W ten sposób Czytelnicy „Network Magazynu” – Fani profilu Grupa MLM na Facebook’u, mogli wszystko obserwować i również komentować w czasie rzeczywistym.

(Foto: Maciej Maciejewski, Grzegorz Iwacz).

Mogą Cię również zainteresować