Kongres, który został przygotowany specjalnie dla przedsiębiorczych kobiet, rozpoczął się od wirtuozyjnej gry na skrzypcach elektrycznych w wykonaniu Magdaleny Szymańskiej, natomiast wydarzenie uroczyście otworzyła Magdalena Ogórek, której pojawienie się wywołało duże zainteresowanie. Pierwszy dzień kongresu przebiegał pod hasłem „Transformacja, nowe podejście do biznesu”, a w panelu dyskusyjnym „Z pasji do sukcesu” mogliśmy wysłuchać inspirujących wypowiedzi gości specjalnych. Wśród nich znalazły się kobiety sukcesu: Magdalena Ogórek, Agnieszka Maciąg, Jolanta Borowiec oraz Katarzyna Kołczewska.
W kolejnym panelu wystąpiła Kamila Kubiak, pomysłodawczyni marki wspierającej realizację marzeń i celów – ChouChou Like Me. Na pytanie: „Dlaczego warto szkolić swoich pracowników i siebie?” odpowiedziała uczestniczkom właścicielka Main Stream QM, Anna Dziełak a Katarzyna Janas zaprezentowała unikalną metodę pomiaru motywacji wewnętrznej – Reiss Motivation Profile. Następnie Katarzyna Trawińska-Konador, reprezentantka Instytutu Badań Edukacyjnych, poruszyła temat „Polska Rama Kwalifikacji nowym narzędziem dla pracodawcy i rynku pracy. Założenia zintegrowanego systemu kwalifikacji”. Reprezentanci Uczelni Korczaka, Arkadiusz Durasiewicz oraz Wojciech Duranowski, zaprezentowali akcję „Podaruj Przyszłość” oraz opowiedzieli uczestnikom o przedsiębiorczości społecznej i nowych technologiach.
W kolejnym panelu wzięła udział Katarzyna Grabowska, managing director w Vitallabs.pl. Zapoznała słuchaczy z zastosowaniem technologii enkapsulacji w pozyskiwaniu najbardziej wchłanialnej postaci witaminy C. Dr Ewa Rybicka, właścicielka kliniki medycyny estetycznej Estetica Nova, omówiła bezpieczeństwo zabiegów medycyny estetycznej, a po niej Magdalena Szymańska (Sound Fusion) dała imponujący koncert na skrzypcach elektrycznych, który poruszył serca całej publiczności.
W następnym panelu dyskusyjnym wzięli udział reprezentanci firm: freedom nieruchomości – Agnieszka Dąbrowska, Duo Life – Norbert Janeczek oraz Yasumi – Zofia Bydałek. Tematem dyskusji objęto sprawdzone pomysły na biznes. Następnie Kamila Rowińska, uznany coach, autorka książki „Kobieta niezależna”, dała uczestnikom wskazówki, jak zbudować dream team czyli skuteczny zespół pracowniczy. Małgorzata Nowakowska, regionalny koordynator ds. promocji marki ALLES, wygłosiła prelekcję pt. „MODA zaczyna się od BIELIZNY”, która również spotkała się z ogromnym zainteresowaniem uczestniczek kongresu.
„Nieruchomości – droga do wolności”. Taki tytuł nosił power speech w wykonaniu Bartosza Nosiadka, inwestora, przedsiębiorcy, autora bestsellerowej książki „Zarabianie prawdziwych pieniędzy”, właściciela grupy spółek zajmujących się działalnością deweloperską i obrotem nieruchomościami. Podczas pierwszego dnia III Polish Businesswoman Congress miały miejsce wspaniałe pokazy mody marek: Gerry Weber, LATTORE oraz Darksus. O fryzury prowadzącej kongres Adeli Warać i modelek zadbali styliści z Salonów Piękności MILORD Krystyny Tarasiuk. Makijaże przygotowali wizażyści reprezentujący perfumerię Mon Credo a obuwie do pokazów mody zapewniła marka PRIMAMODA. Biżuterię dla Adeli Warać zapewniła firma A&A. Współprowadzące Elżbieta Jeznach i Monika Nogalska prezentowały kreacje marek DOROTA GOLDPOINT i LATTORE oraz biżuterię z Galerii Olśnienia GO. Uczestnicy wydarzenia brali udział w licznych konkursach wizytówkowych, w których wylosowanych zostało bardzo wiele cennych nagród ufundowanych przez partnerów biznesowych wydarzenia.
Drugi dzień III Polish Businesswoman Congress odbył się pod hasłem Work–life Balance. Zgromadzeni goście mieli okazję zobaczyć film podsumowujący pierwszy, niezwykle inspirujący dzień Polish Businesswoman Congress oraz być świadkami energetycznego show na skrzypcach w wykonaniu Magdaleny Szymańskiej (Sound Fusion). W panelu dyskusyjnym refleksjami związanymi z pasją i kreowaniem swojej osoby dzieliły się: Weronika Marczuk, Anna Kopciowska oraz Justyna Grabkowska. Aleksandra Osłów, reprezentująca Studio Sante, opowiedziała uczestniczkom o nowym obliczu naturalnej odnowy biologicznej twarzy i ciała. Agnieszka Kühl, dyrektor generalny marki Dr. Baumann w Polsce podpowiedziała, jak można uwolnić w sobie inteligentnego inwestora.
Następnie dr Andrzej Depko, doktor nauk medycznych, seksuolog, opowiedział o zaburzeniu libido i innych problemach seksualnych u kobiet biznesu. Natomiast Iwona Ściślicka, dyrektor generalny marki Yvene Cosmetics, wygłosiła prelekcję na temat: „Chwila dla siebie i swojego piękna w życiu aktywnej kobiety biznesu. Fenomen Lifting Spray”. Kolejny panel ekspercki, noszący tytuł: „Od funduszu wczasów pracowniczych do luksusowych hoteli SPA. Nowe trendy wypoczynku w realiach życia w Polsce XXI wieku na przykładzie pięciogwiazdkowego Odyssey ClubHotel Wellness & Spa w Górach Świętokrzyskich”, przeprowadził Piotr Syska, właściciel hotelu Odyssey. Tomasz Mankiewicz, właściciel Manna Estetica, opowiedział jak zachować piękną twarz businesswoman w każdym wieku oraz jakie możliwości daje medycyna estetyczna. Natomiast Sylwia Mażulis, właścicielka Instytutu Urody Va Bene, przeprowadziła wykład o wielkim znaczeniu małych zmian, czyli jak zadbać o piękno kobiet biznesu. Wisienką na torcie był power speech w wykonaniu Mateusza Grzesiaka – międzynarodowego trenera rozwoju osobistego, psychologa, coacha i autora licznych książek.
Całe wydarzenie zostało zwieńczone uroczystym zakończeniem, podczas którego uczestnicy obejrzeli pokaz tańca „High heels”, do którego choreografię przygotował Robert Kochanek, właściciel STUDIA TAŃCA ROBERT KOCHANEK. Wszyscy goście zostali poczęstowani tortem od restauracji i cukierni „Smaki Warszawy”, szampanem Mondovino, wodą Kocham Wodę oraz owocami od Fruit Life Owocowe Bukiety i Kompozycje. Uczestnicy kongresu mogli także skosztować jabłek z wygrawerowanymi logotypami Hotelu Gromada, magazynu „Businesswoman & life” oraz III Polish Businesswoman Congress, przygotowanymi przez firmę Jabłka z Napisami. Podczas drugiego dnia tego inspirującego wydarzenia odbyły się pokazy mody marek: Dorota Goldpoint oraz Bubala. O fryzury modelek zadbali styliści z sieci Salonów Piękności Milord. Makijaż przygotowali wizażyści reprezentujący sieć perfumerii Mon Credo. Obuwie do pokazów mody zapewniła marka PRIMAMODA. Podczas kongresu mogliśmy podziwiać wystawę fotografii Edyty Wittchen, przedstawiającą przepiękne kwiaty lotosu. Firma Heban zapewniła meble na scenę oraz do stoiska magazynu „Busineswoman & life”. Firma Francuska Weranda zapewniła meble przed sceną kongresu. Wszystkie uczestniczki III Polish Businesswoman Congress otrzymały ekologiczne torby wykonane przez firmę ALLPRINTS. IV edycja Polish Businesswoman Congress odbędzie się już 16 i 17 października br. Serdecznie zapraszamy!