źródło: Pixabay
Nowopowstałe narzędzie pozwoli na maksymalne wykorzystanie potencjału reklamowego marek i profesjonalizację działań związanych z product placement w teledyskach. InMusicLocated prawdopodobnie zrewolucjonizuje rynek muzyczno-marketingowy.
Rewolucja w product placement dla polskiej branży muzycznej
InMusicLocated to platforma agregująca dane na temat zbliżających się premier oraz możliwości lokowań brandów w utworach fonograficznych i audiowizualnych. Umożliwia ona kompleksowe wykonanie lokowania, od momentu koncepcji przez negocjacje, zawarcie umowy po samą już realizację.
InMusicLocated pozwoli rozwiązać dotychczasowe problemy komunikacyjne czy networkingowe występujące pomiędzy agencjami a wytwórniami muzycznymi, zwiększając przy tym potencjał finansowy każdej ze stron. Użytkowanie platformy umożliwi zoptymalizowanie procesów i skrócenie czasu pracy, który agencje czy same spółki poświęcały dotąd na przygotowywanie ofert dla klientów. Przedstawiciele agencji – po wykupieniu miesięcznej subskrypcji – mogą korzystać z obszernej wyszukiwarki briefów, na której zgromadzone są zaplanowane do realizacji projekty artystów z topowych, polskich wytwórni.
Polski startup prekursorem rewolucji w sektorze entertainment
Twórcą InMusicLocated jest polski startup, który wykorzystał swoje wieloletnie doświadczenie w sektorze fonograficznym i w branży marketingowej. Pozwoliło to zdefiniować i rozwiązać istotne problemy w realizacji kampanii product placement oraz uwolnić ogromny potencjał marketingowy, który drzemie w zasięgach polskich artystów.
– InMusicLocated powinien zrewolucjonizować rynek muzyczno-marketingowy w sektorze lokowań marek i produktów w produkcjach muzycznych oraz audiowizualnych. Chęć zwiększenia profesjonalizacji tego sektora skłoniła nas do wypracowania produktu w formie platformy, którego celem jest maksymalizacja potencjału marketingowego w sektorze muzycznym. Produkt spotkał się z bardzo dobrym odbiorem zarówno ze strony wiodących wytwórni muzycznych, jak i agencji marketingowych. Na razie skupiamy się na rynku polskim, ale w długofalowej strategii biznesowej zakładamy ekspansję kontynentalną – mówi Kevin Mglej, prezes InMusicLocated.