źródło: www.sxc.hu
W Europie zarejestrowano 366,86 mln unikalnych użytkowników, podczas gdy na całym świecie było ich 1.373,98 mln. Najwięcej internautów połączyło się z terytorium Niemiec, aż 49,99 mln. Na drugim miejscu znalazła się Rosja z wynikiem 48,29 mln użytkowników. Pierwszą trójkę zamyka Francja z 42,33 mln internautów. Polska znalazła się w tym zestawieniu na miejscu ósmym – z siecią połączyło się 18,19 mln osób.
Średnio każdy internauta spędził w sieci 23,9 godzin w skali globalnej oraz 26,8 godzin w Europie. Najwięcej czasu w sieci przebywają mieszkańcy Holandii (35,2 godzin miesięcznie), Zjednoczonego Królestwa (33,9 godzin) oraz Turcji (31,8 godzin). Polska plasuje się niewiele powyżej średniej europejskiej – 26,9 godzin. Wśród 18 krajów, dla których comScore prowadzi dokładne statystyki, najmniej czasu w internecie spędzili Austriacy (14,1 godzin) oraz Włosi (18,3 godzin).
Jeżeli chodzi o liczbę odwiedzonych stron, to na pierwszym miejscu znaleźli się
Holendrzy, którzy odwiedzili 3467 stron, na drugim miejscu uplasowali się Turcy z 3448 stron oraz Brytyjczycy z 3079 stron. Zaraz za podium znaleźli się Polacy z wynikiem 3061 stron miesięcznie.
Wśród najczęściej odwiedzanych stron to prym w dalszym ciągu wiedzie tutaj Google z wynikiem 333,44 mln unikalnych użytkowników. Na drugim miejscu znalazły się strony Microsoftu 270,86 mln, a na trzecim Facebooka 240,01 mln. Biorąc pod uwagę czas, jaki internauci średnio poświęcają poszczególnym stronom, to pierwsze miejsce zajmuje rosyjski serwis społecznościowy ВКонтакте (VKontakte.ru), który generuje aż 496,7 minut miesięcznie. Na drugim miejscu uplasował się Facebook ze średnią liczbą 326 minut, a tuż za nim rosyjski serwis pocztowy Mail.ru z 315,1 minutami.