NOWY TEMAT
Coraz więcej osób działających w sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowym do budowania swojego biznesu używa narzędzi internetowych. Jedni robią to wyśmienicie, ale inni, przede wszystkim z powodu braku rzetelnej i profesjonalnej w tym zakresie informacji oraz edukacji – kaleczą wszelkie normy i zasady. W ten sposób, niestety, zamiast wystrzelić swój biznes w kosmos działają na szkodę całej branży i robią z siebie pośmiewisko. Dlatego nowy temat szkolenia w NETWORK TV tym razem brzmi: „Jak budować biznes w oparciu o nowe media?”
NOWA FORMUŁA
Ósmy z kolei webinar szkoleniowy będzie miał nieco inną konwencję i styl. Zainicjuje go jedna osoba, aby następnie wywoływać do tablicy zaproszonych specjalistów i przejść w formę ciekawych, edukacyjnych wywiadów. Wszystko poprowadzi zastępca redaktora naczelnego „Network Magazynu” – Piotr Wajszczak, który po chwili kolejno będzie się łączył z:
- Marcin Kałużny z agencji PUBLIC PR (www.publicpr.pl)
- Maciej „Zuch” Mazurek (www.zuchrysuje.pl, www.zuchowestudio.pl)
- Maciej „Mediafun” Budzich (www.blog.mediafun.pl, www.mediafunmagazyn.pl)
NOWE MIEJSCE
Zmieniamy również lokalizację tego szkolenia. Jak przystało na nowe media, ten webinar odbędzie się na naszym nowym portalu społecznościowym Networkio.eu. Wykład będzie darmowy, wystarczy się tylko wcześniej zarejestrować na portalu www.networkio.eu a następnie na tym konkretnym szkoleniu w tym miejscu: „Jak budować biznes w oparciu o nowe media?”
NOWE ZAGADNIENIA
Jakie tematy będzie poruszał prowadzący? Na jakie tematy będą mówili specjaliści? Przede wszystkim szczególną uwagę zwrócimy na budowanie marki i wizerunku w nowych mediach. Zapytamy fachowców spoza sektora MLM – którzy stoją z boku, obserwują i przyglądają się Waszym poczynaniom – jakie mają o tym zdanie. Poznamy najważniejsze dziś narzędzia wspomagające działania w sieci, zasięgniemy informacji co robić i jak się zachowywać na blogach, mikroblogach, portalach społecznościowych. OD PODSTAW. Spróbujemy również podjąć dość kontrowersyjny ostatnio w branży MLM temat – „Młode Wilki Internetu vs. Stare Pierdziele z lat 90-tych”. Ponadto każdy uczestnik spotkania będzie miał okazję zadać na koniec naszemu ekspertowi pytanie osobiste. Przygotujcie się. Ale najpierw trzeba się zarejestrować, a liczba miejsc ograniczona:
„Jak budować biznes w oparciu o nowe media?”