Jeffrey Gitomer – Czerwona książeczka sprzedacy – Odpowiedzi 99,5 z życia wziętych rozwiązań logicznych, skutecznych, przynoszących zysk

przez Źródło: www.studioemka.com.pl

Ta książka jest bardzo oczekiwanym na rynku dopełnieniem „Czerwonej książeczki sprzedawcy”. Według Davida Dorseya z „Wall Street Journal” ta pozycja Gitomera jest „Red Bull`em wysokoenergetycznych wskazówek i porad dotyczących sprzedaży”.

Z książki przebija niezwykła osobowość autora – człowieka dowcipnego, nieprzeciętnego inteligentnego, profesjonalisty. Na jej kartach pełno jest białych przestrzeni, wskazówek kodowanych za pomocą koloru i komiksów Gilberta, oferujących instrukcje jak sprzedawać ZAWSZE.

Gitomer nawołuje, aby wyjść nawiązywać kontakty, spotkać się z podejmującymi decyzje, być kreatywnym i (jego główna zasada) nie sprzedawać, ale sprawić, by ludzie chcieli kupować. Kiedy Gitomer przechodzi do szczegółów, jego myślenie jest świeże i zabawne. Szczególnie nowe jest u niego osadzenie w etyce. Dla niego sukces przychodzi od serca. Trzeba kochać to, co się robi i robić to uczciwie. Jeśli tego nie kochasz, to robisz to wyłącznie dla pieniędzy, a to prowadzi do drogi na skróty i wywierania nacisku na kupno, zamiast do trwałych przyjaźni opartych na rzeczywistej wymianie wartości. Handlowcy osiągający najwięcej pracują ciężej niż wszyscy pozostali, ponieważ ich praca jest ich pasją.

– Jeśli chcesz być najlepszym handlowcem, najpierw musisz być dobrym człowiekiem – mówi Gitomer. Każdy sprzedawca na Ziemi, w pewnym momencie swojego dnia pracy potrzebuje jednej albo dziesięciu odpowiedzi na to, co robić w określonej sytuacji. Istnieje jednak duża różnica pomiędzy zwykłą odpowiedzią a NAJLEPSZĄ ODPOWIEDZIĄ. Zebrane 99,5 NAJLEPSZE ODPOWIEDZI pomagają rozwiązać problemy, jakim sprzedawcy stawiają czoła na co dzień. Odpowiedzi te pozwolą Ci przejść od pytania: „Co mam robić dalej?” do „Gdzie jest bank, w którym mogę ulokować moje pieniądze?”

Mogą Cię również zainteresować