Optymistyczna kampania edukacyjna firmy Lama Gold

przez (Źródło: Marketing przy Kawie)
371 odsłony

02.12.2008:Optymistyczna kampania edukacyjna firmy Lama Gold "Myśl pozytywnie – terapia optymizmem" to hasło ogólnopolskiej kampanii firmy sprzedaży bezpośredniej Lama Gold, która prowadzona była w ramach Światowego Dnia Reumatyzmu.

W 10 miastach Polski ( Lublin, Łódź, Wrocław, Szczecin, Olsztyn, Poznań, Koszalin, Bydgoszcz, Gdynia i Kielce) firma zorganizowała eventy z udziałem autorytetów w dziedzinie reumatologii. Spotkania podzielone były na 2 części – merytoryczną oraz praktyczną. Uczestnicy imprez mieli okazję wysłuchania wykładu dotyczącego sposobów zapobiegania i zwalczania chorób układu ruchu. Dla słuchaczy przygotowano również warsztaty: śmiechoterapii "Śmiać się może każdy", "Sen, a radość o poranku" – jak spać gdy boli oraz inne atrakcje.

Firma Lama Gold odpowiadała za kreację oraz całkowitą realizację cyklu eventów, a przy organizacji współpracowała z Uniwersytetami Trzeciego Wieku. Kampanię "Myśl pozytywnie – terapia optymizmem" wspierają działania PR prowadzone przez agencję Q&A Consulting. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Polskie Towarzystwo Reumatologiczne.

Światowy Dzień Reumatyzmu obchodzony jest każdego roku w październiku, jako wydarzenie mające na celu zwrócenie szczególnej uwagi na problem chorób reumatycznych. Hasłem przewodnim tegorocznego wydarzenia na świecie jest "Think positive".

(Źródło: Marketing przy Kawie)

Mogą Cię również zainteresować