Kevin Costner dla firmy Energetix

przez Marek Wyrzychowski

Kevin Costner to jeden z najpopularniejszych aktorów w historii kina. „Tańczący z wilkami” wziął udział w sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu biżuterii Energetix Bingen, który podbija świat swoją ekskluzywną biżuterią artystyczną.

źródło: www.flickr.com
źródło: www.flickr.com

Właściciel i prezes zarządu Energetix – Roland Foerster, zaprezentował niedawno współpracownikom tej network marketingowej firmy w Moguncji nową, ekskluzywną kolekcję artystyczną biżuterii z sensacyjną niespodzianką: oto wielokrotny zdobywca Oscara, Kevin Costner, swoją twarzą dodał blasku nowemu katalogowi. Pierwszy raz zdarzyła się taka sytuacja, że Costner wyraził zgodę i podjął się takiego zadania. Ponoć decydujący wpływ na tę decyzję miał wysoki poziom kolekcji wyrobów i katalogów Energetix z lat ubiegłych.

Także koncepcyjne opracowanie katalogu z Costnerem jest czymś nowym i być może utoruje nowy kierunek, ponieważ występ charyzmatycznego aktora nie był sprowadzony wyłącznie do roli modela. Wprost przeciwnie, jak się okazało, prawdziwy Kevin Costner pasuje idealnie do tej scenerii i w ten sposób wziął udział w prezentacji biżuterii. Obojętnie, jaka to by nie była sceneria, w której widz cieszy się obecnością światowej gwiazdy – czy na odrestaurowanych yachtach klasycznych, czy w stylowym otoczeniu willi z widokiem na morze lub w otoczeniu egzotycznej roślinności – zawsze jest to ten sam wiarygodny i prawdziwy człowiek.

W konsekwencji, z marketingowego punktu widzenia, firma uzyskała wysoki stopień autentyczności i sympatii do marki. Taką samą autentycznością przepojone były również pozdrowienia, które Costner skierował w swoim przesłaniu za pośrednictwem wideo z Shootingort w Santa Barbara, do 1600 partnerów handlowych, przybyłych do Moguncji na lunch z okazji promocji katalogu: „Jestem dumny z tego, że stanowię część rodziny Energetix i wyrażam nadzieję, że wasza praca stanie się łatwiejsza dzięki naszym wysiłkom, które tutaj włożyliśmy” – powiedział. Firmy na podstawie cennika zawartego w nowym katalogu – w dziesiątym roku istnienia – spodziewa się sprzedaży tej kolekcji biżuterii w wysokości 75 mln euro.

Mogą Cię również zainteresować