W mediach społecznościowych zawrzało. Najczęściej pojawiające się pytanie brzmi: „Jak przejęcie zostanie przyjęte przez partnerów dystrybucyjnych Pruvit?” Przecież zarówno plany wynagrodzeń, jak i kultury korporacyjne tych dwóch podmiotów MLM różnią się diametralnie…
Pro2col to firma zajmująca się cyfrowymi aplikacjami dla zdrowia i dobrego samopoczucia, która oferuje spersonalizowane zalecenia żywieniowe. Wykorzystuje opatentowaną technologię do przetwarzania danych biometrycznych, biomarkerów, danych o stylu życia i DNA w celu opracowywania suplementów diety dla klientów.
Oczekuje się, że wersja beta platformy technologicznej Pro2col będzie dostępna dla wybranych dystrybutorów Herbalife w trzecim kwartale tego roku, a pełne wdrożenie w USA planowane jest na czwarty kwartał br.
„Dzięki przejęciu i wykorzystaniu spersonalizowanej technologii cyfrowej Pro2col wraz z możliwościami produkcyjnymi Link BioSciences, Herbalife zapewni swoim dystrybutorom nowe możliwości rozszerzenia bazy klientów za pośrednictwem spersonalizowanej platformy zdrowia, dobrego samopoczucia i odżywiania” — powiedział Stephan Gratziani, dyrektor generalny Herbalife.
Przejęcie aktywów Pruvit przez Herbalife spowoduje rozszerzenie oferty produktowej firmy o nową kategorię. Pruvit ma nadal niezależnie działać pod obecnym zarządem przez okres do dwóch lat. W tym czasie Herbalife będzie mogła wprowadzić na rynek produkty ketonowe.
Jak podaje koncern oczekuje się, że transakcje zostaną do końca sfinalizowane w drugim kwartale 2025 roku, a ich koszt wyniesie około 25–30 mln USD, przy czym dodatkowe płatności warunkowe będą uzależnione od przyszłych przychodów. Partnerstwo Herbalife z Cristiano Ronaldo ma wspierać dalszy rozwój platformy Pro2col.