Kolejne cztery network marketingowe firmy w szeregach Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej

przez Jolanta Flaga

Decyzją ostatniego walnego zebrania członków Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej firmy: Tiens, Arbonne, NuSkin i Just – zostały przyjęte w poczet członków oczekujących stowarzyszenia na okres próbny jednego roku.

Podstawowym wymogiem, jaki musi spełnić przedsiębiorstwo DS/MLM kandydujące do stowarzyszenia, jest zgodność jego dokumentów i działań z regulacjami konsumenckimi obowiązującymi w Polsce oraz postanowieniami kodeksu sprzedaży bezpośredniej PSSB. Okres kandydacki trwający jeden rok, to czas na dostosowanie wszystkich dokumentów i działań firmy do wymaganych standardów. Po upływie tego okresu i ponownej weryfikacji dokumentów przedsiębiorstwo zostaje pełnoprawnym członkiem stowarzyszenia.

Przeglądowi podlegają wszelkie dokumenty kandydata dotyczące relacji między firmą a konsumentami oraz firmą i jej przedstawicielami (dystrybutorami), takie jak: umowy o współpracę, umowy handlowe, broszury sprzedażowe, ulotki reklamowe, materiały szkoleniowe i plany marketingowe. Okresowe przeglądy dokumentów dokonywane są również u wszystkich firm członkowskich PSSB. Proces weryfikacji kandydujących do stowarzyszenia przedsiębiorstw obejmuje również ich wizerunek rynkowy. W tym celu PSSB konsultuje się z rzecznikami konsumentów, organizacjami konsumenckimi oraz – w przypadku przedsiębiorstw działających na wielu rynkach – z podmiotami partnerskimi poza granicami Polski.

– Członkostwo w stowarzyszeniu jest potwierdzeniem rzetelności i profesjonalizmu członków stowarzyszenia, jak również cenną informacją dla obecnych i przyszłych klientów tych przedsiębiorstw. Dlatego coraz więcej firm jest zainteresowanych wstąpieniem w nasze szeregi i wspólnymi działaniami na rzecz propagowania uczciwości w biznesie sprzedaży bezpośredniej i network marketing. Cieszy nas, że przedsiębiorstwa wchodzące na rynek polski dostrzegają potrzebę i wymierne korzyści z wstąpienia do stowarzyszenia, bo to oznacza, że chcą działać rzetelnie i uczciwiemówi Mirosław Luboń, dyrektor generalny PSSB.

TIENS Sp. z o. o. to producent i dystrybutor suplementów diety, urządzeń wellness, kosmetyków pielęgnacyjnych i artykułów przydatnych w gospodarstwie domowym. TIENS Group Co. Ltd.(Grupa Tiens) została założona w 1995 roku w Tianjin w Chinach. Jest międzynarodową, wielonarodową korporacją, prowadzącą działalność w różnych branżach, takich jak: przemysł spożywczy, edukacja, turystyka, finanse, handel międzynarodowy, e-biznes. Na rynek międzynarodowy wkroczyła w roku 1998. W chwili obecnej, prowadząc działalność w ponad 190 krajach, Grupa Tiens ma filie w 110 państwach i regionach.

Arbonne Europe Sàrl to producent i dystrybutor wegańskich produktów: kosmetyków i suplementów diety. Marka Arbonne na polski rynek weszła w III kwartale 2014 roku, na rynku międzynarodowym istnieje od ponad 30 lat. Firmę założył Szwajcar Petter Mørck. Obecnie główna siedziba Arbonne znajduje się w Irvine, w Kalifornii. Marka jest obecna na rynkach: Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Australii, Kanady oraz Polski. Produkty Arbonne to certyfikowane wyroby wegańskie, bezglutenowe, bez GMO, testowane dermatologicznie i alergologicznie. Kosmetyki podzielone są na następujące kolekcje: do pielęgnacji skóry dla kobiet i mężczyzn, do kąpieli i pielęgnacji ciała, do pielęgnacji włosów, makijażu oraz perfumy. Naturalne składniki, wysoka jakość produktów i dbałość o środowisko to sposób, w jaki firma funkcjonuje.   Pure, Safe, Beneficial™, czyli czyste, bezpieczne i korzystne – to motto marki.

Nu Skin Enterprises Poland Sp. z o.o. to firma marketingu sieciowego działająca na całym świecie, dystrybuująca najwyższej jakości produkty przeciwstarzeniowe do pielęgnacji osobistej, a także suplementy żywieniowe w dwóch różnych kategoriach: Nu Skin® i Pharmanex®. Spółka została założona w 1985 roku w Provo w stanie Utah i obecnie działa w 53 krajach na całym świecie. Nu Skin zgodnie ze swoją tradycją kieruje się innowacyjnymi rozwiązaniami przy tworzeniu portfolia swoich zaawansowanych produktów przeciwstarzeniowych, niezależnych możliwości biznesowych i inicjatyw firmowych będących wyrazem odpowiedzialności społecznej.

JUST Polska Sp. z o.o. to szwajcarska firma z ponad 80-letnią tradycją, która weszła na polski rynek we wrześniu 2014 roku. W jej ofercie znajdują się ziołowe produkty do pielęgnacji ciała, kosmetyki i środki czystości na bazie ekstraktów roślinnych i składników naturalnych najwyższej jakości. JUST – wszystko dla zdrowia, piękna i dobrego samopoczucia.

Aktualna lista firm zrzeszonych w PSSB:

Członkowie wspierający: ACN Communications Polska Sp. z o.o., Amway Polska Sp. z o.o., Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o., Betterware Poland Limited Sp. z o.o., DLF Sp. z o.o., Flavon Group Polska Sp. z o.o., Forever Living Products Poland Sp. z o.o., Herbalife Polska Sp. z o.o., Morinda Polska, Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o., NSA GmbH, Oriflame Poland Sp. z o.o., Partylite Sp. z o.o., Vorwerk Polska Sp. z o.o..

Członkowie pozabranżowi: Brian Tracy International, T- Systems Polska Sp. z o.o., Exence S.A., FranklinCovey Sp. z o.o., General Avdisors, InSee Sp. z o.o.

Członkowie oczekujący: MonaVie, LR Health and Beauty Sp. z o.o., Zepter International Poland Sp. z o.o., Energetyczne Centrum S.A., TIENS Sp. z o.o., Arbonne Europe Sàrl, JUST Polska Sp. z o.o., Nu Skin Enterprises Poland Sp. z o.o.

Mogą Cię również zainteresować