
Twórcy kolekcji szerokiej gamy słuchawek – jak zapewniają – w nowatorskim projekcie i najwyższej jakości rozwiązaniach technicznych starali się zbliżyć do doskonałości właściwej legendarnym samochodom. – Ścisła współpraca z włoską marką, tak na etapie projektu jak i technicznego wyposażenia kolekcji, zagwarantowała odpowiedni poziom wykonania, który powinien prezentować sprzęt sygnowany przez niezawodne w każdym aspekcie Ferrari – mówi Ashvin Patel reprezentujący Logic3.
Przedstawiona po raz pierwszy na konferencji CES 2012 seria spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem zdobywając wkrótce nagrodę za najlepszy design przyznawaną przez portal iLounge.com. Polscy pasjonaci marki, która spełnia marzenia o autach jak ze snów, będą mogli niedługo cieszyć się stylowymi słuchawkami za sprawą ASBIS. – Ferrari to klasa sama w sobie. Możliwość zaproponowania w ofercie sprzętu audio firmy Logic3, czyli producenta oficjalnie zatwierdzonego przez motoryzacyjnego giganta jest dla nas dużą nobilitacją – przyznaje Marcin Harasim, prezes zarządu ASBIS.
Serię tworzą dwie wysmakowane linie. Inspiracją dla The Scuderia Ferrari Collection stały się zawody F1, w których marka niepodzielnie króluje od 1950 roku pozostając najbardziej utytułowanym teamem w historii. Z kolei The Ferrari Cavallino Collection wykorzystuje niebanalną grafikę logo firmy będącego jednocześnie symbolem luksusu – słynnego „Cavallino Rampante” z aut GT. Każdy z modeli słuchawek został wykonany w jednym z 7 stylów z użyciem materiałów przypominających błyszczącą karoserię. Wykończenie jasną skórą przywołuje na myśl miękką teksturę tapicerki wnętrza ponadczasowych włoskich samochodów. Odwzorowując doskonale rozpoznawalny styl Ferrari, kolekcja Logic3 staje się odbiciem pasji i polotu uwielbianych na całym świecie aut.