Koncern Amway zaprezentował nową strategię wykorzystania potencjału wzrostu w Chinach

przez Maciej Maciejewski
567 odsłony

Firma Amway ogłosiła swoją nową strategię korporacyjną o nazwie „Beautiful Life”, która odzwierciedla zaangażowanie spółki w poprawę wyników biznesowych i nadążanie za trendami rynkowymi. To nowe podejście ma na celu wykorzystanie nieograniczonego potencjału wzrostu, jaki drzemie w Chinach.

źródło: Pixabay

Kierownictwo firmy Amway, w tym prezes Instytutu Zdrowia Nutrilite – Sam Rehnborg, syn założyciela Nutrilite – Carla Rehnborga, Steve Van Andel i Doug DeVos, współprzewodniczący rady dyrektorów Amway oraz globalny dyrektor generalny Amway – Milind Pant, spotkali się w Szanghaju, aby szczegółowo opisać strategię, która opiera się na ośmiu filarach: zdrowie fizyczne, zdrowy tryb życia, dobre samopoczucie emocjonalne, silne powiązania społeczne, długoterminowa dobra sytuacja finansowa, zrównoważony rozwój osobisty, wkład społeczny oraz ekologiczny, niskoemisyjny styl życia.

Podstawy tej nowej strategii zostały zaprojektowane tak, aby jednocześnie odzwierciedlała wartości korporacyjne panujące w Amway, a jednocześnie odpowiadać na potrzeby chińskiego społeczeństwa.

Chiny pozostają największym rynkiem Amwaya od dwudziestu lat. Firma ma już ugruntowaną sieć przemysłową w tym kraju, która obejmuje badania i rozwój, cyfryzację, produkcję, logistykę oraz obsługę klienta. Czy uda się spółce coś jeszcze wykrzesać z tego rynku? Dowiemy się niebawem.

Mogą Cię również zainteresować