Ten motywacyjny pomysł obejmuje serię inspirujących filmów sponsorowanych przez USANA sportowców i influencerów, a także specjalną edycję Start Something! HealthPak, który pozwala klientom firmy wyświetlać swoje cele w mediach społecznościowych za pomocą #StartSomething.
– Ostatnie kilka lat było niezwykle ciężkich dla całego świata i wydaje się, że wszyscy utknęli w jakimś motywacyjnym paraliżu. USANA to firma zajmująca się zdrowiem i dobrym samopoczuciem. Aby rozpocząć lub ponownie rozpalić nasze zdrowotne podróże i wzmóc sukces w dzisiejszych czasach musimy być obecni i widoczni. Musimy pokierować naszym życiem i zacząć działać – powiedział Kevin Guest, prezes i dyrektor generalny w USANA.
– Chcemy, aby wszyscy zrozumieli, jaką mają władzę w kwestii kształtowania swojego życia i jaki mają wpływ na przyszłość oraz historię. Naprawdę nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, co ludzie osiągną, gdy #StartSomething się rozkręci – dodał CEO firmy.
W ramach własnego wezwania do działania USANA osiągnęła swój humanitarny cel finansowania projektu 30 000 Garden Towers – samowystarczalnej metody sadzenia wielu roślin spożywczych, które wykorzystują duże, siatkowe worki wypełnione ziemią. Garden Towers sprawiają, że rolnictwo jest łatwo dostępne dla rodzin żyjących w zubożałych regionach świata i nie wymaga dostępu do ziemi. Każda wieża ogrodowa potrzebuje mniej niż 13 galonów wody tygodniowo, ale może pomieścić do 120 roślin.
– Nasz projekt to nie tylko biznes MLM i generowanie dochodów. Lubimy również pomagać. Jestem bardzo dumny z firmy USANA za realizację naszego celu, jakim jest sfinansowanie 30 000 Garden Towers podczas naszej zeszłotygodniowej globalnej konwencji. Ten projekt zmienia wszystko. Darowizna w wysokości 20 dolarów pokrywa koszt tkaniny, gleby, nasion i szkolenia, jak się nimi opiekować. Jestem bardzo wdzięczny wszystkim, którzy pomogli przekazać 30 000 Garden Towers potrzebującym – powiedział Kevin Guest.