Konkurs dla sprzedawców

przez Katarzyna Wagner

Celem PNSA jest budowanie profesjonalnych standardów sprzedaży popartych wymiernym sukcesem rynkowym oraz innowacyjnością w zakresie prowadzonych działań rynkowych.

Celem PNSA jest budowanie profesjonalnych standardów sprzedaży popartych wymiernym sukcesem rynkowym oraz innowacyjnością w zakresie prowadzonych działań rynkowych. Działania mają być zgodne z wytycznymi MSSSB (Marketing & Sales Standards Setting Body) – brytyjskiej organizacji rządowej zajmującej się popularyzowaniem standardów zawodowych, według standaryzacji opracowanej przez polskich praktyków.
 
Uczestnikami konkursu mogą być zarówno przedstawiciele działów sprzedaży, dyrektorzy sprzedaży, jak i całe zespoły sprzedażowe oraz trenerzy zajmujący się tą tematyką w codziennej pracy zawodowej. Konkurs jest otwarty dla przedstawicieli działów sprzedaży niezależnie od branży oraz wielkości firmy.

Misją konkursu PNSA jest tworzenie i rozpowszechnianie dobrych praktyk zawodowych oraz podniesienie prestiżu fachu sprzedawcy. Przyznawanie nagród w Polsce pomoże firmom podnieść kompetencje do najwyższego poziomu, skłonić zespoły do wydajniejszej pracy oraz dostosować się do prężnego rozwoju gospodarczego w Polsce.

Głównymi pomysłodawcami polskiej edycji międzynarodowego konkursu są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services i dr Chahid Fourali, szef MSSSB. Forma prawna PNSA to spółka z o.o. w organizacji, a w zarządzie zasiadają założyciele konkursu.

Patroni Instytucjonalni:
The Chartered Institute of Marketing (CIM)
The Marketing and Sales Standards Setting Body (MSSSB)
PKPP Lewiatan
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik
Elżbieta Pełka Creative Services

Brytyjski konkurs NSA, na którym wzoruje się polska PNSA, jest uznawany przez tamtejsze środowisko biznesowe, a dla laureatów stał się przepustką do błyskotliwej kariery.

(Katarzyna Wagner)

Mogą Cię również zainteresować