Konwencja DSA na Florydzie

przez Marek Wyrzychowski

Setki osób najwyższej kadry zarządzającej z firm reprezentujących sektor sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego uczestniczyło niedawno w Miami (Floryda, USA) na konwencji amerykańskiego DSA – Direct Selling Associacion.


W przedsięwzięciu zorganizowanym przez Amerykańskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej oprócz regularnego programu skierowanego dla kadry kierowniczej i menedżerów wielu dużych firm w tym Mary Kay, Chef Pampered i Avon, nie zabrakło również czasu na mniej oficjalne atrakcje, w których wzięła udział młodzież z Centrum Młodzieży YWCA w Miami.

Dzień pełen warsztatów i zajęć został specjalnie zorganizowany przez Direct Selling Education Foundation (DSEF). Fundacja ta od dawna działa aktywnie na całym świecie dla dzieci i młodzieży, podkreśla ogromne znaczenie tradycji i społecznego zaangażowania, jakie krzewi w branży sprzedaży bezpośredniej.

– Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że tak wielu menedżerów miało w czasie tego spotkania możliwość podejmowania kreatywnych projektów wspólnie z młodzieżą w centrum YWCA. Cały dzień odbywały się prace budowlane, ogrodnicze, wyremontowano wiele urządzeń w budynku YWCA a uczniowie mieli możliwość w ciągu dnia poprzez fotografowanie i przeprowadzanie wywiadów do albumów dokumentujących prace rozmawiać z najlepszymi specjalistami w branży – mówi Eileen Maloney-Simon, dyrektor YWCA Miami. – To jest bardzo dobre dla naszej młodzieży, aby pozyskiwać informacje o biznesie z pierwszej ręki. Takie akcje mogą zachęcić nasze dzieci, aby coś dały z siebie. Jesteśmy wdzięczni fundacja za ten wspaniały dzień.

Mogą Cię również zainteresować