Kosmetyki Amway na Oskarowym czerwonym dywanie

przez Piotr Hoffman

Aktorka Teresa Palmer, ambasadorka marki Artistry, wzięła udział w niedawnej gali rozdania Oskarów. Była ubrana w srebrną, wieczorową suknię, a makijaż był uzupełnieniem jej stroju – oczy smoky eyes i lekko różowe usta. Kosmetyki od firmy Amway zrobiły swoje…

Teresa Palmer, źródło: Amway PolskaTeresa Palmer, źródło: Amway Polska

Make up Teresy Palmer podczas tegorocznego rozdania Oskarów został wykonany kosmetykami Artistry. Aktorka na czerwonym dywanie wyglądała olśniewająco. Australijka jest ambasadorką i twarzą marki tych prestiżowych kosmetyków firmy Amway na całym świecie. Palmer została wybrana przez Artistry ze względu na charyzmę, osiągnięcia aktorskie oraz urodę i wdzięk czyli cechy, które ma uosabiać marka Artistry.

W ubiegłym roku Palmer została uznana przez WHO Magazine za jedną z najseksowniejszych kobiet show biznesu. Popularność osiągnęła dzięki roli w filmowym hicie „Jestem numerem cztery” z Aleksem Pattyferem. Pojawiła się również w „Uczniu czarnoksiężnika” u boku Nicholasa Cage’a, „Opowieściach na dobranoc” z Adamem Sandlerem i „Szalonej nocy” z Topherem Grace’em. Premiera jej najnowszego filmu zatytułowanego „Wish You Were Here” miała miejsce podczas Sundance Film Festival. Palmer wystąpiła również w obrazie „AWOL” z Liamem Hemsworthem i „Warm Bodies” z Nicholasem Houltem.

– Jestem zachwycona, że mogę współpracować z Artistry – marką, która umożliwia osiągnięcie niezależności tylu kobietom na całym świecie oraz oferuje fantastyczne produkty, które sprawiają, że możemy dobrze wyglądać i czuć się wspaniale we własnej skórze – powiedziała Teresa Palmer.

Działająca w systemie network marketing firma Amway Polska Sp. z o.o. – choć od kilkunastu lat jest na naszym rynku mało widoczna, a wiele osób jest wręcz zaskoczonych, że w ogóle jeszcze w Polsce funkcjonuje – tak naprawdę radzi sobie bardzo dobrze i z roku na rok zalicza bardzo ciekawe wyniki finansowe. Z naszego najnowszego raportu dotyczącego sprzedaży netto działających w Polsce firm sektora DS/MLM za rok 2015 (publikacja przewidziana na ten tydzień) jasno wynika, że spółka plasuje się na czwartym miejscu z wynikiem 135 milionów 725 tys. zł. 

Mogą Cię również zainteresować