źródło: www.sxc.hu
Na drugim miejscu uplasowała się niemiecka Bundesliga, a trzecia była włoska Serie A. Pomimo ogromnych problemów związanych z kryzysem finansowym w brytyjskiej gospodarce, 20 klubów ligi angielskiej ma podpisane umowy ze sponsorami na blisko 128 mln euro. W porównaniu z poprzednim rokiem, to wynik lepszy o 35 mln euro.
Wzrost przychodów o 10,5 mln zanotowała Bundesliga, która dotychczas była liderem rankingu. 18 niemieckich klubów łącznie zainkasuje za reklamy na koszulkach swoich piłkarzy w tym sezonie 118,5 mln euro. Na trzecim miejscu znalazła się włoska Serie A z wynikiem 65,9 mln, a tuż za nią uplasowała się francuska Ligue 1 z kwotą 58,8 mln euro i hiszpańska Primera Division (57,5mln euro). W całym zestawieniu jedynie włoskie kluby, jako jedyne, zanotowały spadek dochodu z reklam o 8,1 mln.