
Nagrałem nowy odcinek z serii „Rozmowy kontrolowane". Już jedenasty, jednak tym razem to będzie naprawdę coś nowego. Laboratorium MLM. Pierwsze studium prawdziwego przypadku w network marketingu. Z Anią Rutkowską wybraliśmy kilka osób z jej struktury, które ok. miesiąc temu wyznaczyły sobie konkretny cel, że w ciągu ok. 4 miesięcy wypracują sobie nowe samochody w nowym programie AUTOMOTYWACJA Akuny. Sprawdzimy czy się da. Sprawdzimy, czy młode wilki nie rzucają słów na wiatr.
Pierwszy raz o AUTOMOTYWACJI poinformowaliśmy w wywiadzie z prezesem Akuny Tomaszem Kwolkiem („Akuna rozdaje 300 samochodów!”). Taki prawdziwy case study w branży marzył mi się od dawna. Okazja do jego zainicjowania nadarzyła się nieco później, kiedy Ania Rutkowska opublikowała na Networkio.eu zdjęcia z odbioru swojego nowego Opla i jeden z użytkowników portalu napisał, że tak naprawdę to niewiadomo, czy ludzie z Akuny wypracowują sobie te samochody na poważnie i czy każdy może to zrobić. Jak to? Nowi też? Annie Rutkowskiej weszło to na ambicję i w firmowym wywiadzie („Wyzwania A. Rutkowska – Automotywacja”) oficjalnie postanowiła podnieść rzuconą rękawicę. W ten sposób powstała pierwsza część Laboratorium MLM: