LifeWave Corporate. Święty Graal w dziedzinie zdrowia i biznesu społecznościowego

przez Maciej Maciejewski

LifeWave to firma z ogromnym potencjałem, który na rynku sprzedażowym zdarza się raz na 100 lat. Produkty i ich efektywność zaskoczyły nawet samego twórcę Davida Schmidta, który zainicjował ten projekt w 2004 roku. Dziś, tj. 15 lat później, po stworzeniu wielu wspaniałych produktów pokazał światu nowy o nazwie X39, tzw. „Świętego Graala” w dziedzinie zdrowia, który aktywuje komórki macierzyste i resetuje je do młodszego stanu.

Technologia LifeWave z założenia jest bardzo prosta podczas stosowania, w formie nontransdermalnych (nieprzenikających skóry) plastrów, które nosi się na skórze, nie wywołuje żadnych skutków ubocznych i bazuje na nauce o fototerapii, która używa światła, powodując efekty na poziomie komórkowym. Nic nie dostaje się do ciała – żaden związek chemiczny czy naturalna substancja, żaden lek, pigułka, zastrzyk.  Wyjątkowość tej technologii potwierdzają międzynarodowe patenty. Efekty są liczne i bardzo potrzebne współczesnym społeczeństwom, jak również zwierzętom. Od redukcji bólu, poprawy snu i zwiększenia energii, do szybszego gojenia się ran i lepszego zdrowia oraz samopoczucia.

Firma LifeWave i jej osiągnięcia naukowe są naprawdę w czołówce najświeższych, spektakularnych i najznamienitszych na polu nauk o regeneracji ciała ludzkiego.

Miliony dolarów zostały zainwestowane w ponad 80 badań, zarówno pilotażowych jak i klinicznych, przeprowadzonych w celu poparcia wszystkich oświadczeń wysuwanych przez LifeWave. Istnieje bardzo długa lista korzyści wynikających z zastosowania zaledwie jednego produktu – plastra noszonego codziennie przez 12 godzin. Jak to działa? Nosisz lekki plaster na ciele, w dowolnym miejscu i tak naprawdę w ogóle nie czujesz go, gdy zaczyna działać. Każdy plaster odbija światło podczerwone generowane przez organizm i wysyła je, aby stymulować punkty na skórze, powodując jednocześnie różnorodne, bardzo korzystne reakcje organizmu, przebiegające na poziomie komórkowym.

David Schmidt wiedział, że ma w ręku coś wyjątkowego, kiedy zaczął udostępniać próbki X39 latem 2018 roku. Opinie były bardzo pozytywne i zaskakujące. Sprzedaż wzrosła od poziomu bazowego, wynoszącego około 25 milionów USD w 2018 roku, do ponad 130 milionów USD rocznej sprzedaży generowanych w  dniu dzisiejszym, kiedy tysiące nowych, niezależnych dystrybutorów dołącza do LifeWave każdego miesiąca.

Coraz to nowe rynki zbytu dla tego biznesu otwierają się regularnie w różnych częściach całego świata. Obecnie produkty LifeWave można znaleźć w ponad 100 krajacḣ. W ciągu najbliższych 10 miesięcy LifeWave otworzy Malezję, Indonezję, Filipiny, Tajlandię, Nigerię, Ghanę i Republikę Południowej Afryki. Japonia to najszybciej rozwijający się kraj na świecie.

Lider firmy LifeWave z Niemiec

Potencjał jest ogromny. Stany Zjednoczone, jako drugi co do wielkości rynek (pod względem wielkości sprzedaży), również rosną bardzo szybko. Europa, która zna LifeWave od kilku lat, dopiero co zdała sobie sprawę z ogromnego potencjału produktu X39. Polska jest jednym z pięciu rynków europejskich znajdujących się w czołówce sprzedaży. My, jako Polska Grupa LifeWave dopiero zaczynamy. Od produktów, które nie mają konkurencji i naprawdę nie są trudne do dystrybucji i budowy tego biznesu. Teraz, dzięki produktom LifeWave i transformacji firmy w kierunku globalnego biznesu jesteśmy na drodze do pierwszego miliarda dolarów obrotu, więc świat zaczyna postrzegać nas jako ważnego gracza na rynku MLM.

Kontakt:

Krzysztof Markowski

e-mail: [email protected]

tel. +48 572 820 507

Mogą Cię również zainteresować