źródło: Pixabay
Strategie przyjęte przez ten network marketingowy projekt opierają się na priorytetach interesariuszy, ryzyku przedsiębiorstwa i są zgodne z celami zrównoważonego rozwoju Organizacji Narodów Zjednoczonych (SDG).
W latach 2021-2022 spółka Herbalife wprowadziła na rynek 27 nowych produktów i nawiązała współpracę z ponad 20 programami zdrowotnymi oraz organizacjami non-profit, aby poprawić życie ludzi na całym świecie. W ramach ochrony planety firma przestawiła swoją siedzibę w Kostaryce na energię słoneczną i poprawiła wydajność w swoich obiektach na terenie Chin, Stanów Zjednoczonych i Meksyku. Ponadto spółka poddała recyklingowi 5475 ton plastiku i materiałów oraz usunęła 322 tony „pierwotnego plastiku” z opakowań produktów.
– Herbalife opiera się na dumnym dziedzictwie pomagania ludziom żyć jak najlepiej, a dziś ten cel jest ważniejszy niż kiedykolwiek – powiedział Michael Johnson, prezes i dyrektor generalny Herbalife. – Patrząc w przyszłość modernizujemy naszą działalność tak, aby sprostać potrzebom naszych dystrybutorów, klientów, pracowników, inwestorów i społeczności, jednocześnie wypełniając nasze zobowiązania dotyczące zrównoważonych i zintegrowanych praktyk biznesowych i produktów, które poprawiają ogólny stan zdrowia wielu osób na całym świecie i wpływają na naszą planetę – dodał.