Lyoness Golf Cup

przez Maciej Maciejewski

19 czerwca br. byliśmy na turnieju golfowym “Lyoness Golf Cup”, który odbył się na terenie Siemianowic Śląskich, gdzie prężnie działa Śląski Klub Golfowy. Zawody zorganizowała działająca w systemie MLM, nowa w Polsce firma – Lyoness Poland Sp. z o.o.

ee

Golf to z pewnością sport nie dla mas. Aby w ogóle wejść na pole wymagany jest odpowiedni strój, sprzęt również jest bardzo drogi, a odpowiednich miejsc na jego trenowanie mamy w kraju, jak na lekarstwo. Dlatego tą elitarną jeszcze dyscyplinę uprawiają u nas jedynie biznesmeni i menedżerowie wyższego szczebla. Tacy, którzy chcą się zrelaksować w ładnym i spokojnym miejscu, często zregenerować lekko nadszarpnięte przy negocjacjach nerwy.

Ale nas na tej imprezie najbardziej interesował MLM. Dlatego zrobiliśmy kilka szybkich zdjęć, aby mocniej zająć się rozmową z Marthą Krolikowski, która jest prezesem firmy Lyoness Poland Sp. z o.o. A ponieważ firma działa w Polsce od niedawna, pytaliśmy dosłownie o wszystko:

– Nasza firma jest niezależną, międzynarodową wspólnotą zakupową, połączoną ponadkrajową i ponadbranżową, specjalną kartą, która umożliwia naszym współpracownikom i klientom „zwrot pieniędzy przy każdym zakupie” – powiedziała nam Martha Krolikowski. – Dlatego każdy zakup w jakiejkolwiek firmie partnerskiej Lyoness pozwala uzyskać korzyści finansowe. Wspólnota konsumencka budowana na zasadach marketingu wielopoziomowego generuje korzyści nie tylko z własnych zakupów, ale także z zakupów całej struktury. Firma powstała w lipcu 2003 roku w Austrii. Po ok. dwóch latach działalności miała już 30 000 klientów, po trzech ponad 96 000, po czterech latach 165 000 klientów, a w roku 2008 już 355 000. W październiku 2008 roku wystartowała w Austrii kampania reklamowa firmy, co spowodowało przyrost klientów w roku 2009 do 500 000 osób. Pod koniec 2009 roku już mieliśmy 1 milion klientów i ponad 17 000 partnerów handlowych w 17 krajach. Dodatkowo Lyonees zatrudnia obecnie międzynarodowo ok. 300 pracowników. Ma oddziały w Austrii, Niemczech, Szwajcarii, na Węgrzech, w Słowacji, Czechach, Bułgarii, Rumunii, Słowenii, Serbii, Chorwacji, Polsce, we Włoszech, w Turcji, Wielkiej Brytanii, Belgii i Irlandii.

Część obrotu firmy przekazujemy automatycznie na utworzoną w maju 2008 r. fundację Child&Family, której hasłem przewodnim jest: „Edukując –utrzymać życie”. W ten sposób, w różnych miejscach świata, ludziom potrzebującym dajemy szansę na lepsze życie. Budujemy szkoły, sierocińce, hospicja, wspieramy dzieci, których rodzice przebywają w więzieniach, rodziny biedne.

Biuro Lyoness Poland uruchomiliśmy w listopadzie 2008 r. Obecnie współpracujemy z 46 sklepami, które akceptują nasze cashback card, z 8 sklepami akceptującymi nasze bony, z 62 sklepami internetowymi oraz z ponad 2 000 punktów handlowych. Proponujemy trzy poziomy korzyści finansowych: wynagrodzenie za własne zakupy, za zakupy bezpośrednich i pośrednich rekomendowanych klientów oraz za obroty całej struktury MLM naszego współpracownika. Ponadto dajemy możliwość dokonywania zakupów przy niewielkim obciążeniu portfela, gdzie bonifikata zwrotna z zakupów pozwala otrzymać zwrot od ok. 10% do 150% z własnych zakupów i budżet zakupowy – zakup towaru z ok. 90% dopłatą systemową. Sposobów współpracy z nami jest kilka. Można się bezpłatnie zarejestrować i zostać członkiem Lyoness. Aby otrzymywać profity, potrzebny jest pierwszy zakup przez klienta bonów towarowych o minimalnej wartości 1350 zł lub wpłata zaliczki przez klienta na przyszłe zakupy o minimalnej wartości 675 zł. Na dzień dzisiejszy w Polsce współpracuje z nami ok. 7 500 osób – podsumowała Martha Krolikowski.

Z nieukrywanym zainteresowaniem będziemy się przyglądali, jak rozwija się ta firma w Polsce. A przy okazji, być może zauważymy również ekspansję popularności polskiego golfa?

Mogą Cię również zainteresować