Prof. Michael Zacharias
Tematem wykładu prof. Zachariasa będzie „Marketing sieciowy – przemysł przyszłości”. Jak zapowiedział Zacharias w znacznej mierze podczas wykładu odniesie się do nowej książki utalentowanego pisarza Marco von Münchhausena, która stanowi przegląd najskuteczniejszych obecnie strategii dla ludzi, którzy chcą rozpocząć samodzielną działalność i zrobić karierę w sprzedaży. Członkowie klubu NFH promują nowe, światowe perspektywy dla tej formy prowadzenia biznesu, dzielą się swoimi doświadczeniami i wdrażają nowe pomysły związane z sektorem MLM.
Tegoroczna impreza NFH ma zaoferować uczestnikom wiele ciekawych informacji o sprzedaży bezpośredniej i podsumuje ostatni rok w kontekście zainicjowanych społecznych projektów pomocowych, przedstawione zostaną ich wyniki. – Bardzo poważnie traktujemy naszą odpowiedzialność za wspieranie tych, którzy potrzebują pomocy w motywacji i chcą odnieść sukces w biznesie – powiedział inicjator projektu NFH Jakub Dirk.
Podstawowe projekty zaplanowane przez NFH są realizowane jako długoterminowa pomoc dla przedsiębiorców na terenach dotkniętych katastrofami ekologicznymi. Ponadto, klub przeznacza szczególne środki w obszarach edukacji, medycyna i przedsiębiorczości np. w Nepalu, Haiti, Indiach, Sri Lance, Argentynie i Wietnamie. Na cele edukacyjno-informacyjne NFH przeznacza tam większą część swoich składek członkowskich, oferując specjalne programy rozwoju zawodowego pod wspólną nazwą „Marketing w sieci”. Jak nam powiedział Jakub Dirk, widzi on w tym bezpośrednie, obopólne korzyści zarówno dla osób z rejonów, w których organizacja niesie pomoc, jak i dla menadżerów stowarzyszonych w organizacji Networker for Humanity.