Gala przyznania nagród Astra odbyła się pod koniec minionego roku w Bukseli. Europejskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej SELDIA zrzesza 28 krajowych stowarzyszeń sprzedaży bezpośredniej (w tym polskie PSSB) i 20 firm wspierających reprezentujących inne sektory w Europie. Nagroda „Best Company of the Year” jest przyznawana członkowi, który – zdaniem stowarzyszenia – jest najlepszy w uświadamianiu idei sprzedaży bezpośredniej, promowaniu społeczno-ekonomicznych korzyści wynikających z możliwości jakie daje system sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy oraz w wykazywaniu silnego zaangażowania we wspieranie misji samej Seldii.
– Misją Mary Kay jest wzbogacanie życia kobiet na całym świecie – powiedziała podczas gali Tara Eustace, prezes Mary Kay Europe. – Dlatego w naszej firmie dajemy kobietom dokładnie te możliwości kariery, których potrzebują, aby osiągnąć swoje aspiracje i cele. Nagroda Seldia Astra dla „Najlepszej firmy roku” potwierdza te aspirację oraz naszą determinację, aby pracować na rzecz wsparcia kobiet i przedsiębiorczości – dodała.
Marie Lacroix, dyrektor ds. wewnętrznych w Seldii, również nie ukrywał zadowolenia z tej decyzji: – Jesteśmy zaszczyceni, że mogliśmy uhonorować nagrodą taką firmę jak Mary Kay Europe. Zaangażowanie tego biznesu w branżę sprzedaży bezpośredniej zostało odpowiednio podkreślone. Ta firma kosmetyczna wyznacza standardy w sektorze i jest dobrym przykładem dla całej branży.
– Wierzymy, że wiodąca pozycja na rynku Mary Kay Europe pomogła w zdobyciu tej prestiżowej nagrody – dodała Tara Eustace. – Wielu z naszych liderów odgrywa niezmiernie aktywną rolę w swoich lokalnych stowarzyszeniach sprzedaży bezpośredniej, niektórzy nawet jako prezesi. Wierzymy w branżę DS/MLM i jej wpływ na życie kobiet i ich rodzin na całym świecie. Jesteśmy wdzięczni za ciągłe zaangażowanie Seldii w szkolenia i promocję tego systemu pracy.