Mary Kay jest kobietą czyli firma MLM, która wspiera płeć piękną. Konferencja w Chile

przez Maciej Maciejewski

Kosmetyczna spółka network marketingowa Mary Kay kontynuuje wspieranie przedsiębiorczości oraz wzmacnianie pozycji i przywództwa kobiet, jako sponsor konferencji Cornerstone International Women’s Forum (IWF) w 2022 roku. Na spotkanie przybyli globalni decydenci, którzy przeanalizowali najpilniejsze wyzwania dla działań w zakresie równości płci w regionie Ameryki Łacińskiej.

źródło: Iwforum.org

Po raz pierwszy w historii IWF zlecił przeprowadzenie przełomowych badań w ramach corocznego programu konferencji finansowanych przez Mary Kay. Badanie to zostało zrealizowane przez Latinobarómetro i nosi tytuł „Kobiety latynoamerykańskie: demokracja i społeczeństwo z perspektywy płci”. Jest to pierwsza w historii analiza ćwierćwiecza (1995-2020) opinii publicznej i postaw wobec kobiet w kwestiach równości płci na terenie 18 krajów Ameryki Łacińskiej.

Deborah Gibbins, dyrektor ds. operacyjnych w Mary Kay, powiedziała: – Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, zbieranie danych dotyczących równości płci, ma kluczowe znaczenie dla informowania o działaniach pomocowych i politycznych w tym zakresie. Bardzo się cieszę, że firma Mary Kay wspiera tę imponującą kompilację badań. Naszym zbiorowym i indywidualnym obowiązkiem jest czerpanie z doświadczeń kobiet w Ameryce Łacińskiej i wykorzystywanie tych danych do ciągłej pracy w celu osiągnięcia równości płci w tym regionie i na całym świecie.

Mogą Cię również zainteresować