To już czwarta z rzędu edycja kampanii „Piękno, które się liczy”, a w sumie potrwa ona od 1 maja br. do 31 grudnia br. W niemieckim oddziale Mary Kay w ramach kampanii zorganizowano niedawno „Lipstick Day”, gdzie z każdej sprzedanej szminki (w trzech kolorach) jeden euro firma przeznaczała na cel charytatywny.
„Na przestrzeni lat było wielu liderów biznesowych odnoszących sukcesy, ale żaden nie był tak unikalny jak Mary Kay Ash, założycielka Mary Kay Inc. Jej osiągnięcia pozostawiły niezapomniany ślad na obliczu amerykańskiego biznesu i otworzyły drzwi do sukcesu kobietom na całym świecie.” – czytamy na stronie firmy.
„Dasz sobie radę!” – to słowa, które są ucieleśnieniem życiowej filozofii Mary Kay Ash i firmy, którą stworzyła. To filozofia , której Mary Kay Ash nauczyła się jako dziecko, dorastając w Hot Wells, w Teksasie (USA). Los nie oszczędzał jej od samego początku. Każdego dnia sama musiała stawiać czoła nowym i trudnym zadaniom. Matka zachęcała ją słowami: „Dasz sobie radę Mary Kay, dasz sobie radę!” Mary Kay zrobiła w życiu znacznie więcej niż tylko przejęła tego ducha – skutecznie przekazała go dalej, tworząc wyjątkową firmę, która inspiruje miliony kobiet na całym świecie.
Kiedy firma odniosła sukces dla Mary Kay Ash bardzo ważne stały się społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność. Od tego czasu, te czynniki są już mocno zakorzenione w filozofii całego koncernu. Jutta Speidel, założyciel i pierwszy prezes monachijskiego stowarzyszenia Horizon eV, na cele którego kwestuje Mary Kay Niemcy, wyjaśnia ich rolę i związek: – Chcemy pomóc matkom, aby mogły poradzić sobie ze swoimi problemami, żeby mogły dzielnie i odważnie się rozwijać. Więc uczymy je brać odpowiedzialność za własne życie i znaleźć swoje miejsce w społeczeństwie. Jest to szczególnie ważne w celu stworzenia dobrych warunków dla przyszłości ich dzieci.