Melaleuca została uznana za jedną z najbardziej zaufanych marek w Ameryce

by Maciej Maciejewski
692 views

Czytelnicy poczytnej i szanowanej w Ameryce gazety USA Today przyznali network marketingowej firmie Melaleuca tytuł najbardziej zaufanej marki w 2025 roku. Nagrodę przyznano na podstawie badania, które objęło ponad 24 000 amerykańskich konsumentów i zmierzyło więź emocjonalną, zaufanie i przejrzystość, prawdopodobieństwo zakupu przez klientów, zgodność z osobistymi wartościami i niezawodność.

Biorące udział w badaniu marki zostały również ocenione pod kątem integralności reputacji w ramach dwuletniego procesu monitorowania mediów, który sprawdzał kwestie prawne, etyczne i zaufania publicznego. Firmy wybrane do umieszczenia na liście musiały przejść zarówno progi zaufania konsumentów, jak i kontrole reputacji.

— W tych szalonych czasach, gdy ludzie nie wiedzą komu ufać, miło jest dowiedzieć się, że ogólnokrajowe media ustaliły, że ​​nasza firma jest tą, której konsumenci ufają najbardziej. Czterdzieści lat dotrzymywania obietnic, dbanie o wysoką jakość produktów i etyczne zachowanie naszego zespołu zarządzającego, naszych pracowników i naszych dyrektorów ds. marketingu przyniosło nam to uznanie, które jest w istocie poparciem amerykańskich konsumentów — powiedział Frank VanderSloot, prezes wykonawczy w Melaleuca.

Melaleuca opisuje siebie jako „pomagającą i stawiającą ludzi ponad zyski”. Jako prywatna, wolna od długów firma wykorzystuje unikalny program poleceń, który pomaga rodzinom w osiągnięciu niezależności finansowej, a także wspiera działalność humanitarną na rzecz potrzebujących i tych, którzy służą innym. 

To biznes MLM zwracający uwagę na filantropię. Ostatnio firma przekazała ponad 24 000 funtów wołowiny do banków żywności, dostarczyła wiele produktów do lokalnych kościołów i schronisk po huraganie Helene oraz udzieliła pomocy finansowej osobom dotkniętym pożarami lasów w Los Angeles.

— Melaleuca jest cały czas odkrywana. Spośród wszystkich nagród, jakie zdobyliśmy na przestrzeni lat uważam, że ta jest najcenniejsza. Bo o nią nie zabiegaliśmy. Nawet nie wiedzieliśmy, że trwają te badania. Dlatego jesteśmy niezmiernie dumni z tego, że zostaliśmy wymienieni wśród 500 najbardziej zaufanych marek w Ameryce — dodał VanderSloot. 

W 2023 roku USA Today miała piąty co do wielkości nakład drukowany w Stanach Zjednoczonych, z 132 640 abonentami wersji drukowanej. Ma dwa miliony abonentów cyfrowych, czwarty co do wielkości nakład online spośród wszystkich gazet w USA. Ukazuje się we wszystkich 50 stanach, Waszyngtonie i Portoryko, a wydanie międzynarodowe jest dostępne w Azji, Kanadzie, Europie i na wyspach Pacyfiku. 

Mogą Cię również zainteresować