Ostatnio Michael Strachowitz odwiedził Polskę na początku marca 2009 roku. Przyleciał specjalnie dla członków Klubu TOP Liderów MLM, aby na własne oczy sprawdzić, czy informacje o zainicjowaniu tego niezwykłego w sektorze przedsięwzięcia są prawdziwe. Michael był wtedy gościem specjalnym III Spotkania Klubu TOP Liderów MLM, które odbyło się w Pałacyku Otrębusy pod Warszawą. Dał tam świetny wykład, udało nam się również przeprowadzić i nagrać z nim ekskluzywny wywiad.
Michael Strachowitz znów odwiedzi Polskę, tym razem na specjalne zaproszenie charyzmatycznej i prężnie działającej struktury z FM Group, którą zbudował Krzysztof Cybul ze swoją niesamowitą i przesympatyczną rodziną. Seminarium odbędzie się tradycyjnie w Tarnowie Podgórnym w samym srodku wakacji 21-22 lipca 2012 roku. Oprócz faktu, że z pewnością będzie to zjawisko edukacyjno-motywacyjne najwyższych, światowych lotów, Maciej Maciejewski – redaktor naczelny „Network Magazynu”, podczas niedawnego wykładu, który miał dla tej struktury w Tarnowie Podgórnym zobowiązał się, że z okazji szkolenia Michaela Strachowitza wydawnictwo opublikuje dwie świetne książki napisane przez mistrza: „Das alltagliche Gift” oraz „Die Basics”. Więc Drodzy Czytelnicy, przygotujcie się na lipcową premierę dwóch nowych, poważnych pozycji traktujących o Waszym biznesie. Do zobaczenia w lipcu!
Obok Edwarda Ludbrooka, Michael Strachowitz jest obecnie najlepszym znawcą i szkoleniowcem z zakresu budowy biznesu MLM na świecie. Karierę w MLM rozpoczął w roku 1977. W ciągu 5 lat zbudował razem ze swoją żoną Gabriele działającą w całej Europie organizację liczącą ponad 22 000 partnerów, którzy wykonują tę profesję jako dodatkowe lub główne zajęcie. W roku 1982 osiągnął najwyższy poziom w karierze w systemie dystrybucji swojego przedsiębiorstwa. Od końca lat 80 Strachowitz zbiera plony pracy, jaką włożył w budowę organizacji, a od tego czasu działa wyłącznie jako doradca, trener, referent i coach w zakresie sprzedaży bezpośredniej i network marketingu. Już ponad sto tysięcy partnerów dystrybucyjnych różnych firm i organizacji w 17 krajach Europy czerpało korzyści z jego fachowych i solidnych wykładów. Do klientów Strachowitz’a należą wszystkie wiodące firmy MLM na świecie, doceniając jego niesamowitą wiedzę i ożywczy humor. Autor takich bestsellerów o MLM, jak: „Das alltagliche Gift” oraz „Die Basics”.