Międzynarodowy Tydzień Networkingu

przez Marek Wyrzychowski
545 odsłony

W dniach 1-5 luty 2010 roku odbędzie się po raz kolejny Międzynarodowy Tydzień Networkingu (International Networking WeekT), którego celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat kluczowej roli, jaką networking odgrywa w rozwoju biznesu na świecie.

– W Polsce Międzynarodowy Tydzień Networkingu jest okazją do dyskusji na temat roli kultury zaufania w biznesie oraz integracji różnych środowisk biznesowych i społecznych – powiedział nam Grzegorz Turniak, prezes BNI Polska. – W Polsce, razem z kilkunastoma stowarzyszeniami, izbami gospodarczymi, klubami biznesu będziemy nagłaśniać wagę budowy sieci kontaktów opartych o zaufanie w biznesie i społeczeństwie obywatelskim – dodał.

W ramach Międzynarodowego Tygodnia Networkingu w wielu krajach odbędzie się szereg spotkań przedstawicieli rządów, biznesu, izb gospodarczych i stowarzyszeń branżowych. Dr. Ivan Misner, światowy guru networkingu, założyciel i prezes BNI International mówi: – Najważniejsze jest edukowanie na temat działalności swojej firmy, a następnie tworzenie wokół siebie atmosfery zaufania. Jeśli osiągniesz te dwa cele możesz liczyć na sukces finansowy.

Misner uważa także, że pomaganie innym ludziom prędzej czy później zaowocuje rozwojem własnego biznesu. Zdaniem Grzegorza Turniaka: – W Polsce BNI jest młodą organizacją, działa od 21 lutego 2006 roku, ale aktywnie działa już szesnaście grup networkingowych. W tym roku planujemy uruchomić kolejnych dziewięć grup BNI w miastach, z których napłynęły do nas prośby o stworzenie środowiska rekomendacji biznesowych.

BNI jest największą światową organizacją biznesową działającą na zasadzie wzajemnego rekomendowania i referencji. Została założona w 1985 r. przez Dr. Ivana Misnera, jednego z najlepszych światowych ekspertów w dziedzinie bezpośrednich rekomendacji. Dane na koniec 2009 r.: liczba krajów, w których działają kluby BNI –
42, liczba grup na świecie – 5.400, liczba członków na świecie – ponad 115.000. Filozofią BNI jest hasło „Givers Gain” (Dający dostają).

Więcej informacji na temat projektu można uzyskać pod adresem: http://www.tydziennetworkingu.pl

Mogą Cię również zainteresować