MLM LEADERS CLUB

przez Maciej Maciejewski

MLM LEADERS CLUB W ramach rzetelnego informowania i promowania wśród społeczeństwa idei biznesu marketingu sieciowego (MLM), „Network Magazyn” zainicjował nowy, bezprecedensowy na skalę światową projekt. Już 22 maja br.


„Klub Liderów MLM” to grono fachowców zintegrowane przez „Network Magazyn” – jedyne w Polsce, niezależne pismo o branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Klub to grupa najprężniej działających w marketingu sieciowym, rzetelnych i etycznych liderów, współpracujących jako niezależni przedsiębiorcy ze znanymi i poważanymi firmami reprezentującymi branżę w Polsce.


Klub skupia pod jednym szyldem specjalistów, dla których, poprzez budowanie biznesu MLM, podstawowym celem stało się promowanie przedsiębiorczości, biznesowej kompetencji,  odpowiedzialności i pewności, etyki i filantropii w branży network marketingowej i sprzedaży bezpośredniej oraz przeciwdziałanie bezrobociu, co w efekcie przyczyni się do prawidłowego postrzegania tego biznesu wśród społeczeństwa.

Celem pierwszego spotkania „Klubu Liderów MLM” (case study) jest omówienie i zaplanowanie działań w ramach następujących tematów:

  • integracja środowiska MLM
  • promocja biznesu MLM wśród społeczeństwa
  • zainteresowanie społeczeństwa możliwościami, jakie daje branża MLM i w efekcie zwiększenie liczby dystrybutorów w branży
  • etyka w MLM
  • prezentacja obecnej sytuacji na rynku
  • opiniowanie nowych firm MLM
  • wymiana doświadczenia
  • rozwiązywanie problemów w MLM
  • organizacja profesjonalnych szkoleń branżowych
  • działalność charytatywna

Plan pierwszego spotkania „Klubu Liderów MLM”:

godz. 16.00 – rozpoczęcie spotkania, przedstawienie uczestników, harmonogramu oraz celu spotkania,
godz. 16.15 – przedstawienie zmian, jakie nastąpiły w „Network Magazynie” oraz planów i celów pisma na kolejne lata,
godz. 16.30 – przedstawienie obecnej sytuacji na rynku MLM,
godz. 17.00 – panel dyskusyjny,
godz. 17.30 – przerwa kawowa,
godz. 18.00 – panel dyskusyjny pt.: „Jak zwiększyć atrakcyjność MLM?”
godz. 19.00 – podsumowanie spotkania,
godz. 19.30 – zaplanowanie terminu i tematów spotkania drugiego
godz. 20.00 – koniec spotkania.

Prowadzący:

Daniel Kubach – prezes wydawnictwa prasowego 4Media Publisher Sp. z o.o.
Maciej Maciejewski – redaktor naczelny „Network Magazyn”

Zaproszeni Liderzy:

  • Marek Wawrzeńczyk – Akuna Polska
  • Jan Brykczyński – Akuna Polska
  • Mirosław Horodecki – Akuna Polska
  • Bernard Jastrzębski – Oriflame Polska
  • Kamila Molińska – Oriflame Polska
  • Joanna Demeszuk – Oriflame Polska
  • Marek Gudaniec – Herbalife Polska
  • Teresa Mądzik – Herbalife Polska
  • Natalia Ryńska – FM GROUP
  • Bogumiła Sroka – FLP Polska
  •  Piotr Wojtyna – FLP Polska
  • Magdalena Szewczuk – Betterware Poland
  •  Aleksandra Błotko – K-Link Poland
  •  Edyta Kowalczyk – EuCO
  •  Norbert Rekowski – EuCO
  •  Marek Grzelewski – Colway
  •  Marian Polok – ACN
  •  Adam Guzik – Novision
  •  Marcin Szlachetka – Novision

 

Obszerną relację z pierwszego spotkania „Klubu Liderów MLM” opublikujemy już w numerze 20/2009 „Network Magazynu”.

Mogą Cię również zainteresować