MLM MEDIA CAR 2. Rynek odszkodowań

przez Piotr Hoffmann

Przedstawiamy drugą część projektu zatytułowanego MLM MEDIA CAR. Tym razem nasz red. naczelny rozmawia o biznesie – oczywiście pod kątem edukacji – z czołowymi współpracownikami i wiceprezesem firmy DRB Centrum Odszkodowań.

Od lewej stoją: Kamil Lisicki, Jan Buzalewicz i Kamil KrytowskiOd lewej stoją: Kamil Lisicki, Jan Buzalewicz i Kamil Krytowski

MLM MEDIA CAR to projekt zainicjowany przez "Network Magazyn", a przede wszystkim przez jego komórkę edukacyjną AKADEMIA MLM. W drugim odcinku MLM MEDIA CAR, Maciej Maciejewski – redaktor naczelny „Network Magazynu”, rozmawia o biznesie z czołowymi współpracownikami (Kamil Krytowski i Kamil Lisicki) oraz wiceprezesem firmy DRB Centrum Odszkodowań Sp. z o.o. (Jan Buzalewicz), która – jako polski projekt marketingu sieciowego – jest obecnie jednym z czołowych reprezentantów rynku odszkodowań:

Ambasadorem Projektu AKADEMIA MLM i MLM MEDIA CAR jest firma European Financial Group Sp. z o.o. (EFG).

Mogą Cię również zainteresować