MLM MEDIA CAR 6. Etyka w biznesie

przez Piotr Wajszczak

Jak ważna jest etyka w biznesie? Czy warto mówić klientom to, co ślina na język przyniesie, aby tylko sprzedać? Czy może lepiej przedstawiać fakty po to, aby teraz dostać ciastko, a za rok ogromny, pyszny tort?

źródło: fotolia.plźródło: fotolia.pl

Pamiętajcie: biznes, który nie przynosi niczego oprócz pieniędzy, jest złym interesem, a twarz i wizerunek każdy ma tylko jeden. Dlatego prawdziwy biznes robi się latami. Nie na pół roku… O tych zagadnieniach w MLM MEDIA CAR rozmawiamy z Marcinem Kałużnym z agencji PUBLIC PR:

MLM MEDIA CAR to projekt zainicjowany przez „Network Magazyn" – jedyne w Polsce, niezależne pismo o branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy oraz jego komórkę edukacyjno-konsultingową AKADEMIA MLM.

Mogą Cię również zainteresować