Młodym nie zależy na social media

by Maciej Badowski
392 views

Blokować portale społecznościowe w pracy, czy nie? Z jednej strony dają one możliwość oderwania się na chwilę od pracy, poprawiając jej produktywność. Jednak w nadmiarze, poważnie zaburzają efektywność.

źródło: www.flickr.com
źródło: www.flickr.com

Jak wynika z raportu Decoding Social Media at Work, młodym pracownikom nie zależy na dostępie do tego typu portali. Według raportu przygotowanego przez Decode, obejmującego brytyjski, amerykański i kanadyjski rynek pracy, przedstawiciele młodego pokolenia pracowników, czyli w wieku do 34 lat, wcale nie są tak uzależnieni od mediów społecznościowych w pracy, jak mogłoby się wydawać.

Zaledwie 26% kobiet i 34% mężczyzn uważa, że firma powinna pozwalać na dostęp do social media w pracy. Jednocześnie młodzi pracownicy chcieliby, aby firma w ich aktywność w ramach social media się nie wtrącała i nie sprawdzała tego, jak pracownik się na własnym, prywatnym profilu zachowuje. Jest to ważne dla 45% kobiet i 33% mężczyzn.

Mogą Cię również zainteresować