Nastąpiło zwiększenie zainteresowania technologiami mobilnymi. Działy marketingu i niezależni przedsiębiorcy uświadomili sobie, że wdrożenie mobilnych rozwiązań w dzisiejszych czasach jest rzeczą niezbędną. Traktowane do tej pory „po macoszemu” mobilne strony, sklepy czy aplikacje, zyskały na popularności. To bardzo ważna zmiana i kolejny krok w ewolucji od dokumentu papierowego do elektronicznego.
Dlatego jeżeli:
- realizujesz swoje zadania często będąc poza siedzibą firmy,
- urządzenia mobilne jak smartfon czy tablet to Twoja codzienność,
- potrzebujesz dostępu do najważniejszych i aktualnych danych dotyczących firmy gdziekolwiek jesteś…
Weź udział w wyjątkowym wydarzeniu:
MOBILNY HANDLOWIEC – SYSTEMY I NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE ORGAZNIZACJĘ, DORADZTWO, OBSŁUGĘ PRZED I PO SPRZEDAŻY
Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy. Srebrny partner konferencji firma F-Secure, będąca pionierem w dziedzinie bezpieczeństwa i ochrony danych, zaprezentuje swoje rozwiązania zabezpieczające dla nowoczesnych przedsiębiorstw.
Strona konferencji: www.successpoint.pl/mobilny-handlowiec
Tematyka spotkania:
1. Zarządzanie i bezpieczeństwo
- wsparcie procesów biznesowych – BPM
- Business Intelligence – analizy i raporty
- archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe
- bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych
- zapobieganie nadużyciom i oszustwom
- rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
- rozliczanie finansów – fakturowanie / rachunki cykliczne / abonamentowe
2. Mobilny handlowiec / agent
- rozwiązania / aplikacje mobilne,
- usługi mobilne – mapy / lokalizacja,
- sprzęt handlowca / agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto
3. Narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
- systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
- aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów / ubezpieczeń
- zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR
- systemy / aplikacje raportujące, zestawienia
- rozliczanie prowizji
- system powiadamia, przypomina,
- systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień,
- obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów
- systemy mailingowe i SMS-owe
4. Praca w sieci i wsparcie internetowe – alternatywne kanały informacji i sprzedaży
- porównywarki cen i usług
- elektroniczny kanał sprzedaży / ubezpieczeń
- social media w handlu i ubezpieczeniach
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się. Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:
Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel.: +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl