Amway uplasował się na pierwszym miejscu listy ze sprzedażą w wysokości 8,4 miliarda dolarów w roku 2019. Należy zwrócić uwagę, że z takim wynikiem spółka zainwestowała ponad 500 milionów dolarów w platformy cyfrowe, różnego rodzaju innowacje produktowe i marketing oraz wynagrodzenie niezależnego właściciela biznesowego (ABO) w 2020 roku. A wszystko, aby jeszcze mocniej napędzać globalny rozwój tego biznesu. Amway generuje ponad 50% swojej sprzedaży z samych suplementów diety.
– W 2019 roku obchodziliśmy 60-tą rocznicę istnienia firmy, a teraz spoglądamy w przyszłość już na 70-tą rocznicę uwolnienia przedsiębiorczości dla następnego pokolenia – powiedział Milind Pant, dyrektor generalny Amway. Spółka chce utrzymać kurs skierowany na sukces i już teraz celuje w niektóre z największych światowych trendów, takich jak gospodarka koncertowa, rosnący popyt konsumentów na produkty, które wspierają zdrowy styl życia oraz rozwój mediów społecznościowych, które łączą ludzi o podobnych pasjach i zainteresowaniach. Jak na tym wyjdzie? Zobaczymy.