Pierwsza prezentacja firmy Nova Nutria Poland

przez Maciej Maciejewski

23.03.2009:Pierwsza prezentacja firmy Nova Nutria Poland Niemiecka firma marketingu sieciowego – Nova Nutria International AG rozpoczęła intensywne działania, zmierzające do ekspansji tego biznesu na terenie Polski.

Spotkanie prowadziła Renata Madejska, lider i bezpośredni przedstawiciel firmy Nova Nutria na rynku polskim, a gościem specjalnym był Thomas Schmitz, international marketing direktor z Nova Nutria AG. W trakcie meetingu poznaliśmy historię koncernu i plany rozwoju firmy na rynku polskim. Następnie prowadzący przedstawili przybyłym gościom gamę produktów znajdujących się w ofercie firmy, a także poinformowali o zasadach funkcjonowania i możliwościach biznesowych, jakie daje współpraca z Nova Nutria.

– Obecnie na świecie funkcjonuje wiele firm network marketingowych, które sprzedają produkty z dziedziny wellness. Jednak nasze produkty przeszły szereg specjalistycznych badań naukowych, których wyniki okazały się tak zdumiewające, że mamy prawo nie tylko do ich udokumentowania ale i opublikowania. Jest to bardzo ważny aspekt dla wszystkich naszych sprzedawców, bo dzięki takiemu poparciu, produkt nie jest tylko towarem ale i narzędziem marketingowym – powiedział nam Thomas Schmitz.

– Niemieckie prawo jest bardzo restrykcyjne w zakresie reklamowania produktów zdrowotnych i każdy musi się pilnować w momencie, kiedy informuje innych ludzi o swoim wyrobie. Natomiast dzięki unikalnym badaniom i atestom, nasi współpracownicy mają niesamowity wachlarz możliwości i wygodę w działaniach związanych z wykonywaną pracą. Wystarczy tylko odpowiednio wykorzystać ten potencjał. Ciekawostką jest, że niektóre nasze produkty wzmacniające organizm były stosowane przez ekipę rosyjskich sportowców w trakcie przygotowań do ostatnich igrzysk olimpijskich w Pekinie. Okazało się, że ich wyniki sportowe były tak dobre, iż  trwają teraz rozmowy o stałej współpracy firmy z rosyjskim komitetem olimpijskim.
Nova Nutria powstała w 2002 roku. Główna siedziba firmy znajduje się w miejscowości Burgau w Bawarii. Firma reprezentowana jest przez sieć dystrybutorów w całej Uni Europejskiej. Do końca 2012 roku planowana jest ekspansja do USA, Korei, Japonii i Australii. Od lutego 2008 roku jest spółką giełdową, notowaną we Frankfurcie pod skrótem 47N. To pierwsza firma na świecie, która zajęła się tematem Bio-Signalling-Nutrition (teoria bio-sygnałów). W skład asortymentu firmy wchodzą napoje witalne, suplementy odżywiania, odżywki dla sportowców wyczynowych, produkty do pielęgnacji ciała, kosmetyki przeciw starzeniu się, nowoczesna linia produktów do kontrolowanego spadku masy ciała, a także najnowszy produkt firmy wzmacniający naturalną odporność organizmu.

(Maciej Maciejewski)

Mogą Cię również zainteresować